Happy Challenge: Wat is je droom?


Bron
Tijd voor de 2de opdracht van de HappyChallenge. Ik ga het hebben over dromen.. Wat is je (mijn) droom? Vandaag neem ik jullie mee naar mijn droom!

Dromen mag en soms moet dat ook vind ik. Wat is jou ultieme droom of dromen dit je op dit moment graag zou willen bereiken in de toekomst.
Denk er wel aan dat dromen kunnen veranderen, ik had zelf ook een droom en die is eigenlijk in het niets met de tijd is verdwenen, er zijn natuurlijk altijd dromen die blijven, die je echt op je lijstje hebt staan die je moet en zal bereiken.

De opdracht is: Bedenk wat jou ultieme droom is!

Mijn ultieme droom in het leven op dit moment is om een financieel onbezorgd leven te lijden. En nee ik hoef geen tonnen op de bank (hoewel dat wel lekker zou zijn natuurlijk haha) maar gewoon dat je zonder zorgen je rekeningen kan betalen, boodschappen kan halen zonder te bedenken of je het bij de kassa wel red, eens lekker zonder je schuldig te voelen uit eten te gaan. Ik zal nu niet zeggen dat ik het slecht heb, maar half in de maand wordt het hier toch wel een krappe boel en natuurlijk ligt dit ook aan onszelf en ik geef ook niemand e schuld hiervoor, maar dat is toch wel mijn ultieme droom! En het is iets waar we zeker hard voor aan het werk zijn om dit werkelijkheid te maken!

Wat is jou ultieme droom?

getagged:

7 thoughts on “Happy Challenge: Wat is je droom?

  1. jackiedeklerk 5 februari 2014 om 09:12 Reply

    een mooie, realistische droom, succes ♥

  2. Laura Louise - Fablouise 5 februari 2014 om 19:59 Reply

    Hmm lastig om echt iets te kiezen waar ik van droom. Ik denk stressvrij?

  3. Sylvia Kuijsten 5 februari 2014 om 22:28 Reply

    Niet elke euro drie keer om hoeven draaien is inderdaad wel prettig, maakt het leven toch wat zorgelozer. Veel succes! Mijn droom kun je hier vinden: http://sylviakuijsten.com/2014/01/24/happy-challenge-wat-is-jouw-droom/

  4. inspiredbylifee 6 februari 2014 om 17:24 Reply

    Idd een erg mooie droom heb je dat zou ik ook wel willen, dat geldt denk ik voor heel veel mensen! Geld speelt altijd een rol in ons leven maakt niet uit met wat. liefs inspiiredbylife

  5. rovanice@live.nl 7 februari 2014 om 09:02 Reply

    Lijkt me lastig als je steeds overal rekening mee moet houden. Wij hebben dat niet zo al moeten we ook wel opletten hoor. Maar een keer uit eten is geen probleem en boodschappen doen we ook vrij ruim. Succes met het realiseren van je droom. Mijn droom is een eigen bedrijfje en een gezinnetje. Ik denk dat beide ook wel vrij haalbaar zijn!

  6. […] Deze staat voor de financiële vrijheid waarin ik in de vorige opdracht over sprak en de ander staat voor een gezin/kinderen, als het mogelijk is wil ik dolgraag kinderen! […]

  7. […] week heb ik een doel opgeschreven en dat is dat ik een financieel onbezorgd leven wilde. Je kan hem hier nog eens terug […]

Geef een reactie

