Bodieboost Update `Fabulous February`

1511157_1386958884901260_1316668894_n
Bron
Het is alweer een tijdje geleden maar vanaf vandaag weer de wekelijkse bodieboost updates. Ik ben in de tussentijd niet gestopt hoor dat niet 🙂 Er is weer een nieuwe maand begonnen dus ook op de FB Community is weer een nieuwe challenge van start gegaan en omdat ik de januari challenge volledig heb verknald gaan we er met deze weer tegenaan! Dus lees snel mee met hoe het nu gaat.

Allereerst een status update, ik ben in december begonnen met bodieboost en hoewel ik me wel iets beter in mn vel voel ben ik toch met ups en downs nog maar -0,6kg kwijt helaas, ik had gehoopt dat hier toch minimaal een 2 voor zou staan maar niets is minder waar.

Wat eet ik zoal? Hierbij een paar dagen met dingen die ik gegeten heb!

Dinsdag 4 februari
Ontbijt: Vanille vla met lijnzaad
Tussendoor: Appel
Lunch: 2x brood met ei, komkommer en een chocomelk
Tussendoor: Banaan
Diner: Patat met een frikandel (daarbij wat appelmoes en frietsaus)
Verder 2 koppen thee en 3 grote glazen water
Workout: 10 minuten crosstrainer en de workout van de bodieboost challenge

PhotoGrid_1391506976771

Woensdag 5 februari
Ontbijt: Vanille vla met lijnzaad
Tussendoor: Appel
Lunch: 2x brood met ei, komkommer en een chocomelk
Tussendoor: Banaan
Diner: Aardappelen, boontjes en een schnitzel
Verder 2 koppen thee en 4 grote glazen water
Joker: Schaaltje chipz.
Workout: 10 minuten crosstrainer  en een wandeling van ruim 20 minuten

PhotoGrid_1391598412939

Donderdag 6 februari
Ontbijt: Vanille vla met lijnzaad
Tussendoor: Appel
Lunch: 2x brood met ei, komkommer en een chocomelk
Tussendoor: Banaan
Diner: Aardappelen met doperwten en een kipschnitzel
Verder 2 koppen thee en 3 grote glazen water
Workout: 10 minuten crosstrainer en ruim 20 minuten JustDance4 op de WII

2

Al met al dacht ik dus dat ik het redelijk onder de knie had maar aan het gewicht te zien blijkbaar toch niet. Deze aankomende week alles maar een goed onder de loep nemen en hulp vragen op de community om dingen te veranderen want hoewel ik me aan de families houd val ik nauwelijks tot niet af en dat kan niet de bedoeling hiervan zijn! Ik zal mij net als meerdere meiden op FB de rest van de maand niet wegen om te kijken wat dat voor gevolg zal hebben. Aankomende week zal het weer wat lastiger gaan aangezien ik weer moet gaan werken en dus afhankelijk ben van wat er met de lunch beschikbaar is, maar we gaan het zien in de volgende update!

Hoe gaat het bij jou?

getagged:,

2 thoughts on “Bodieboost Update `Fabulous February`

  1. Marielle 7 februari 2014 om 11:08 Reply

    Met het eten gaat het goed. Helaas loop ik nu wat minder dan normaal ivm n pees ontsteking. Hoop snel weer meer te kunnen lopen.

  2. Cindy 7 februari 2014 om 18:19 Reply

    Die crosstrainer hebben mijn ouders ook, volgens mij. Ga zo door!

Geef een reactie

