Happy Challenge: Maak je droom visueel!

Inmiddels is de 4de opdracht al online gekomen maar vandaag deel ik mijn versie van de 3de opdracht. Omdat ik wat later ben begonnen loop ik iets achter, maar ach wat maakt het uit he! De 3de opdracht is om je dromen visueel te maken, in de vorige opdracht konden jullie lezen wat mijn ultieme droom is maar daarnaast heb ik natuurlijk nog meer dromen die ik hoop waar te kunnen maken in m`n leven. Lees snel verder welke dat zijn!

Ik had eerst in gedachten om een digitaal visionboard te maken, gewoon lekker op internet snuffelen naar mooie plaatjes etc, tot ik mijn magazine`s ging uitzoeken en mij bedacht `waarom niet lekker knutselen` dus ik pakte een canvas (die ik nog had liggen) en de tijdschriften erbij en ben gaan bladeren/scheuren/knippen/plakken en uiteindelijk is dit eruit gekomen!

Linksbovenin; het is mijn droom (voor nu) om te groeien met m`n blog, meer blogjes te tikken en mij verder te ontwikkelen ermee, ik vind bloggen heel erg leuk om te doen ik ben er van overtuigd dat het mogelijk is!

Linksonderin; Ja toen ik dit plaatje van dat oude echtpaar zag dacht ik `ja die moet er zeker in` want oud worden en trouwen met Mathieu is denk ik wel mijn allergrootste droom/wens

Rechtsonderin; Deze staat voor de financiële vrijheid waarin ik in de vorige opdracht over sprak en de ander staat voor een gezin/kinderen, als het mogelijk is wil ik dolgraag kinderen! De tijd zal het leren.

Rechtsbovenin; Deze staat voor mijn avontuur waar ik nu mee bezig ben, bodieboost.  Gezond en fit zijn en me lekker in mijn vel voelen en kunnen doen wat ik wil, noem maar op!

Wat zijn jou dromen op je visionboard?

getagged:, ,

3 thoughts on “Happy Challenge: Maak je droom visueel!

  1. […] die na weken boven af en toe weer beneden is als ik alleen thuis ben! ❤ Bezig geweest met de visionboard voor de happy challenge ❤ Workouts die horen er tegenwoordig ook […]

  2. Sylvia Kuijsten 10 februari 2014 om 10:56 Reply

    Awh, wat leuk gedaan! Vooral dat plaatje van het oudere echtpaar vind ik erg mooi, hopelijk mag ik ook zo oud worden 🙂

  3. jackie 10 februari 2014 om 11:02 Reply

    dat heb je leuk gedaan zo…
    Op naar de volgende….

Geef een reactie

