Happy Challenge – Dream Big

Dream Big, dat is de opdracht voor de happy challenge, ik zit op de 9de opdracht en ik moet zeggen dat ik het niet heel makkelijk vind. Met dromen is natuurlijk niks mis maar probeer ze wel realistisch houden en dit is voor iedereen natuurlijk anders. In de 2de week heb ik een doel opgeschreven en dat is dat ik een financieel onbezorgd leven wilde. Je kan hem hier nog eens terug lezen.

Vandaag ga ik verder hiermee, het is de bedoeling namelijk met deze opdracht om je doel specifiek te maken. Omschrijf het precies, maak het meetbaar, geef jezelf eventueel een deadline maar wees hier wel eerlijk en realistisch in. Probeer bijvoorbeeld niet in 1 week 20kg af te vallen, of in een half uur 20km te hardlopen!

Wat is mijn Dream Big doel?
Ik wil zoeizo onze leningen (zoals bijv. die van de auto) en andere dingen afbetalen. Ik heb 1 ding al afgerond deze maand en dat is mijn studieschuld. Ik heb mijn studie onderbroken en ja daar krijg je een schuld van, maar die is nu van de lijst afgestreept en ik moet zeggen dat dat best goed voelt. Maar daarnaast hebben we natuurlijk nog wel wat dingetjes die ons ervan weerhouden om volledig te kunnen genieten als we eens opstap gaan of als we onszelf eens iets `duurs ` cadeau doen. Hier moeten we vanaf maar hier gaat tijd overheen.

Wat is mijn deadline?
De deadline voor mij is eind 2015 dan wil ik van alles af zijn. Ik ga hier nu niet tot in deteails benomen wat we moeten betalen en hoeveel dat vind ik prive maar we hebben zelf alles op een rijtje om deze tijd ruim en reeël te noemen. Dus deze datum zal op de bucket list komen hihi

Hoe ik dat wil bereiken?
Spulletjes verkopen uit huis die we niet meer gebruiken, veel werken en alle extra dingetjes aanpakken waar we geld mee kunnen verdienen en dat doorsluizen naar de afbetalingen. Hoe eerder hoe beter!

Ik hoop dat we eind 2015 van alles af zullen zijn en alleen onze vaste lasten nog zullen dragen en verder lekker eens wat extra`s kunnen doen (op vakantie bijvoorbeeld)

Wat is jou Grootste droom?

getagged:

3 thoughts on “Happy Challenge – Dream Big

  1. jackiedeklerk 25 maart 2014 om 08:45 Reply

    dat is een heel mooi doel..
    Succes…

    xoxo

  2. Cindy 25 maart 2014 om 18:04 Reply

    Mooi streven, succes!

  3. jennn 1 april 2014 om 14:11 Reply

    Wat goed dat je je studieschuld al hebt afgerond! Mooi doel!

Geef een reactie

