Weekly Diary #3 (Werken, Workouts en alles kapot)

Zo het is weer even geleden maar hier weer een Weekly Diary. Een kleine samenvatting van de afgelopen weken dat ik afwezig was! Ik heb niet veel foto`s gemaakt omdat m`n hoofd er gewoon niet naar stond, maar dit is al aan het veranderen.

– Als eerste begaf de koelkast het, alles hebben we verplaatst naar de schuur en vervolgens stopte die er ook mee. Gelukkig sloeg die wel weer aan en hebben we die uit huis een week zonder stroom gezet. Vervolgens heeft Mathieu de stekker er weer in gedaan en hoppa gewoon werken he! Wat een piep ding… gelukkig werkt hij tot nu toe nog (even afkloppen)

– Ik besloot de volgende dag een poging te doen tot hardlopen met de Evy Start To Run lessen. Ik heb wel de les volgemaakt maar lang niet met alles te hardlopen, op de terugweg kreeg ik enorme kramp in m`n kuiten. Ik weet het niet, het lijkt me super om te kunnen zeggen en doen ik heb 5km hardgelopen maar of het ook wat voor mij is???

– Dan maar andere dingen proberen, lesjes Blogilates…. ja dat gaat beter, pittig maar het gaat. De volgende dag had ik toch spierpijn haha dus heb ik een 22minuten een workout met JustDance gedaan. S`avonds lekker op de bank relaxen en Trixy doet daar graag aan mee.

– Ik besloot rondom alles eens The Hills erbij te pakken. Met kerst heb ik de laatste 2 seizoenen gekregen en eindelijk heb ik het tot het einde af kunnen kijken. Wel een beetje een vreemd einde, maargoed!

– Ja hoor, de auto…. bougies vervangen, al stotterend naar Mathieu zn stiefvader gereden, vervangen.. en verholpen? neent!!!! Later hebben we nog de Bobine vervangen maar de auto blijft stotteren (niet meer constant gelukkig) dus er moet een ander probleem zijn, het kan vuil zijn in de uitlaat, de katalysator kan los zijn, noem maar op pff dus maar eens met goede tijden langs de garage want…

– Op m`n werk was het donderdags niet veel beter, de kleine had een drukke dag bij oma gehad en daar had ik de gevolgen van. Heel de dag zo bij me gehangen, wilde verder niks anders was het een huilen geblazen… nou ik kan je dan wel zeggen dan is het een lange vermoeiende dag hoor! Gelukkig was ze de dag erop wel met een beter humeur opgestaan

– De 25ste met mams naar m`n zus gereden in Dieren om haar trouwjurk uit te gaan zoeken!!! En ze heeft er 1 gevonden.. in mei gaat ze trouwen dus ben heel benieuwd

– Ik kocht op MP een goedkope crosstrainer in het kader van Bodieboost 😀 dus na het binnen zetten moest Mathieu even testen hihi, ik heb er al een paar keer opgestaan en het is best zwaar…. maar we gaan er voor!

– De nieuwe Blogazine weten te pakken te krijgen!!! was de laatste…

– En ik hikte tegen een enorme berg ongelezen blogs aan….

– Deze maand is in de Bodieboost Community weer een nieuwe challenge gestart, de FabulousFebruary. Omdat ik januari compleet heb verziekt wil ik er deze maand weer voor gaan.

1feb – Starten met een flinke workout.
Op de FB staan een aantal filmpjes en die heb ik met veel moeite weten te volbrengen (weer spierpijn ervan nu)
2 feb. Lazy sunday
Lekker een relax dagje en zo dacht Tijger er ook over!

– Gisteravond hebben we lekker pannenkoeken gegeten..

Tijd voor een nieuwe week, ik ben lekker een weekje vrij dus wat ongedane zaken oplossen en een spannend euze moment voor Mathieu (waar ik nog niet teveel over kwijt kan)

Hebben jullie nog plannen aankomende week?

getagged:

3 thoughts on “Weekly Diary #3 (Werken, Workouts en alles kapot)

  1. jackiedeklerk 3 februari 2014 om 11:20 Reply

    dat lopen komt wel, geduld….
    Ik wil het ook graag, maar mag het nog niet…
    Gelukkig doet de koelkast het weer, wat moeten we zonder….

  2. Mattania (@Qtplace) 4 februari 2014 om 12:14 Reply

    Jammer van de auto! Dat katje!! zo schattig ^^

  3. veronicas1987Ver 7 februari 2014 om 08:56 Reply

    Nou wat een pech met de koelkaat en de auto. Wil het met bodieboost zelf wel een beetje lukken?

Geef een reactie

