Weekly Diary #4 (Vakantie, Katten, Bloggen)

Het is weer maandag dus tijd voor een nieuwe diary, afgelopen week heb ik vakantie gehad dus ik heb lekker thuis ge-chilled, wat dingen op een rijtje gezet en vooral lekker van m`n vrije dagen genoten. Morgen moet er weer gewerkt worden dus dan is de pret weer over! 

❤ Zondag pannenkoeken gegeten waarvan er nog een paar over waren 🙂
❤ Heerlijk in het zonnetje gewandeld
❤ Nieuw ontbijt geprobeerd (wat niet echt een succes was voor mij brr)
❤ Tussendoortje bodieboost proof 😀
❤ De katten heerlijk van het zonnetje genieten en zo heel af en toe ook dicht bij elkaar!
❤ Minoes die na weken boven af en toe weer beneden is als ik alleen thuis ben!
❤ Bezig geweest met de visionboard voor de happy challenge
❤ Workouts die horen er tegenwoordig ook bij…

❤ Jeej gister bereikte ik de 40 volgers op bloglovin… wees welkom 😀
❤ Ik volgde level 1 van de 30dayshred man wat een spierpijn de dag erna maar wel tof!
❤ Lekker bloggen…
❤ Kwasten gewassen, deze zijn ook weer klaar voor een nieuwe week.
❤ Mooie lucht voor de stortregen die erna kwam
❤ Nieuwe lunch proberen
❤ Mathieu maakte gehaktballetjes (omdat de mijne altijd uit elkaar vallen..) jummie
❤ ff gek doen voor de bodieboost fb
❤ Trixy in het hokje van de krappaal..
❤ Zondagavond, Yes weer tijd voor moordvrouw

Hoe was jou afgelopen week?

getagged:, , ,

4 thoughts on “Weekly Diary #4 (Vakantie, Katten, Bloggen)

  1. Suavemente 10 februari 2014 om 11:09 Reply

    Leuk blogje!

  2. sunshinecin 10 februari 2014 om 14:39 Reply

    Appelmoes! Pannenkoeken! Jummie!

  3. jackiedeklerk 10 februari 2014 om 14:59 Reply

    wahahahahaha, ik kan ook geen gehaktballen maken…
    Heerlijk weekje vrij…

  4. Iris - TBM 10 februari 2014 om 21:19 Reply

    Leuke foto’s! En wat heb je een leuke kat!

Geef een reactie

