Yes, weer nieuw werk als gastouder!!!


Eerder schreef ik al een logje over mijn nieuwe baan.. het schoonmaken van vakantiehuisjes! Hoewel dat al een stuk beter gaat is het natuurlijk nog geen ideale baan. Tussendoor ben ik opzoek geweest nog naar een gastgezin maar tot vorige week niks gevonden. Via marktplaats kwam ik in contact met een gezin met een dochtertje van bijna 14 maanden. Zondags had ik een mailtje gestuurd maar besloot maandag toch maar even te bellen (toen het allemaal mis liep op m`n huidige werk haha) We maakte een afspraak en donderdagmiddag zat ik daar. Toen ik binnen kwam lachte het meisje al gelijk en het voelde met de ouders ook gelijk goed. De zogeheette klik was aanwezig. Ze hoefde niet lang na te denken om mij aan te nemen als hun gastouder. Helemaal happy natuurlijk want van dinsdag tot vrijdag heb ik nu (vanag 6 aug.) weer de baan die ik graag wil.

Ik houd het schoonmaken voorlopig nog wel aan op de maandag (als dit mogelijk en haalbaar is) en de andere 4 dagen ga ik weer lekker als gastouder aan de gang. Ik heb er super veel zin in en kan haast niet wachten tot het 6 aug is. A.S dinsdag teken ik m`n contract daar.

Mocht je vragen hebben over het gastouder vak kun je natuurlijk altijd even contact met me opnemen!

Wat heb jij voor baan? of wat doe jij voor opleiding op dit moment?

getagged:

4 thoughts on “Yes, weer nieuw werk als gastouder!!!

  1. Kiss & Make-up 13 juli 2013 om 16:10 Reply

    Wat interessant! Zelf ben ik momenteel intensief (en hopeloos…) op zoek naar werk. Ik ben in januari naar Zwitserland verhuisd, en naief als ik was dacht ik na een paar weken wel een job te hebben. Niet dus, want we zijn al 6 maanden verder en ik word telkens afgewezen, ondanks mijn diploma’s. Enorm frustrerend.

    • patriciakleijn 13 juli 2013 om 16:15 Reply

      Oei dat is balen zeg.. ik hoop dat je snel wat vind. Succes!

  2. blogsvanmiranda 17 juli 2013 om 21:43 Reply

    Leuk zeg, gefeliciteerd!!!

  3. […] vertelde ik jullie al dat ik weer een nieuw gastgezin had gevonden. Gister was mijn eerste werkdag en zoals altijd ben ik dan op van de zenuwen, slaap ik […]

Plaats een reactie