Mijn eerste GO werkdag achter de rug!

20130806_113033kopie

Eerder vertelde ik jullie al dat ik weer een nieuw gastgezin had gevonden. Gister was mijn eerste werkdag en zoals altijd ben ik dan op van de zenuwen, slaap ik de avond ervoor slecht en spookt er vanalles door m`n hoofd wat mis kan gaan.

Gelukkig is alles goed gegaan, ik moest om 7:00u beginnen en toen lag de kleine nog lekker op 1 oor dus had ik lekker even de tijd om het schriftje wat de moeder had gemaakt door te lezen met al haar routines, wat mag wel en wat mag niet etc. door te lezen. Rond half 9 werd ze wakker en ging de dag van start. Ze moest even kijken toen ik haar slaapkamertje binnen kwam maar al snel kwam er een lach op haar gezicht en was het ijs gebroken. Het is natuurlijk een kwestie van aan elkaar wennen maar voor een eerste dag ging het super goed, ze luisterde goed geen verschrikkelijke huilbuien en niks dramatisch gebeurd gelukkig! Dat wordt vanacht weer lekker slapen haha!

20130806_112820kopie

Willen jullie meer lezen over het Gastouder beroep? en zo ja waar ben jij het meest benieuwd naar?

getagged:

5 thoughts on “Mijn eerste GO werkdag achter de rug!

  1. Tineke 7 augustus 2013 om 09:15 Reply

    Wat een heerlijk meisje. Geniet er maar fijn van.

  2. elegantic 7 augustus 2013 om 10:44 Reply

    Wat leuk!

  3. jackiedeklerk 7 augustus 2013 om 11:52 Reply

    Gelukkig, dat is een stuk fijner werken als er geen paniek is…
    Je hebt er vast een vriendinnetje bij nu

  4. Veronica 8 augustus 2013 om 10:20 Reply

    Wat een schatje, en wat fijn dat je een leuke baan gevonden hebt bij dit gezin!

  5. Fotodagboek #09 | AboutMePersonal 12 augustus 2013 om 09:30 Reply

    […] ben ik gestart bij m`n nieuwe gastouder gezin! En het was een super goede week, ik heb het enorm naar m`n zin en de ouders zijn […]

Geef een reactie

