Mijn favoriete telefoon Apps #1

DSCN4855kopie

Sinds ik mijn Samsung Galaxy S3 heb ben ik best wel een klein beetje verslaafd kan je wel zeggen aan m`n telefoon. Voor ik ga slapen check ik hem nog even en zodra ik wakker wordt pak ik m`n telefoon. Zelfs als ik s`nachts wakker wordt om naar het toilet te gaan check ik nog even snel.. (hoe erg is dat zeg) Er zijn bepaalde apps die ik dagelijks wel even aanklik of spelletjes die ik speel als ik me even verveel. Vandaag laat ik jullie een paar van deze apps zien die op mijn voorpagina van mijn telefoon staan.

Zo ziet mijn voorscherm eruit (als hij van schermbeveiliging is)
Deze apps zijn zoeizo voor Android gratis en verkrijgbaar in de playstore.

DSCN4854kopie

– Snel Kladblok
Erg handig als je snel even wat moet opslaan en je hebt geen pen en papier bij de hand.

– Galerij
Een standaart van de telefoon natuurlijk zelf maar deze gebruik ik regelmatig en handig om op de voorpagina te hebben staan.

– WhatsApp
Ik zou niet zonder meer kunnen, hoe handig om gratis berichten naar elkaar te sturen.. Naar m`n moeder die ook eindelijk whatsapp heeft en met Mathieu zodra die in NL is gratis kletsen en foto`s sturen etc. Snel even wat aan een vriendin vragen noem maar op.

– ING Bankieren
Super handig deze app, snel je bankgegevens bij de hand en heel gemakkelijk geld over te maken.

– Nu.nl
Even het nieuws checken tussendoor, lekker snel en uptodate.

– Mail
Op elk moment even je mail checken is natuurlijk ideaal. (helaas problemen op het moment dat hij niet automatisch mijn mail binnen haald)

– Twitter.
Ik heb tweetdeck op mijn telefoon en vind hem heel fijn (deze is volgens mij niet meer te downloaden helaas) deze check ik meerdere keren per dag.

– Facebook.
Waar ik eerst een kleine tik voor hyves had (dit heb ik niet meer) is dit nu facebook geworden. Gewoon even lekker snuffelen wat m`n vriendjes hebben meegemaakt, foto`s kijken, updates te geven en dan de pagina`s van 2dehands spulletjes. Chatten met meiden die ik niet op whatsapp of skype heb.

– Weer Nu
De buienradar vind ik niet zo makkelijk want hij laad bij mij niet goed, en deze app kun je zowel de buienradar zien, weervijfdaagse en uitgebreid weer, allerlei kaarten met wolkenvelden, statestieken etc.

– WordPress
Sinds AboutMePersonal op wordpress is geinstalleerd heb ik ook de handige WordPress app gedownload. Super handig om te checken of je artikelen online komen, reacties die worden gegeven, statestieken.

– YouTube
Tja wat kan ik hier over zeggen haha, youtube is gewoon heerlijk om even te ontspannen.

– Instagram
Sinds instagram voor android beschikbaar is heb ik me aangemeld en ik vind het een heerlijk app zeker nu je ook filmpjes kunt opnemen, erg leuk om ook vooral die van andere te zien.

– Calculator
Tja ik ben geen rekenwonder dus heb eigenlijk al snel een rekenmachine nodig.

Dan heb ik op de onderste rij nog Contacten, Berichten, Internet en Apps staan!

Wat zijn jou meest gebruikte apps of apps die op je voorpagina staan?

getagged:,

Geef een reactie

