We gaan weer met de bus!

5-3-2013

Omdat Mathieu ander werk heeft en dus de auto onder zijn hoede heeft moet ik weer met de bus. Sinds dat ik in februari 2009 mijn rijbewijs heb gehaald ben ik geen meter meer met de bus gegaan. Maar omdat het nu niet anders kan ging ik gister weer voor het eerst sinds ruim 5 jaar weer met de bus. Was even wennen want ik ben nog van de strippenkaart generatie en nu met die 0v-chipkaart had ik geen idee hoe dat werkte, maar gelukkig viel het allemaal mee. Het overstappen en het wachten en het afhankelijk zijn van de tijden vind ik het ergst maar verder is het wel goed te doen! Maar ik kan niet wachten tot er een mogelijkheid is voor een klein autootje of desnoods een scooter 😉

Hoe ga jij dagelijks naar je werk/school etc.?

Geef een reactie

