Hayday Verslaging!

De iphone gebruikers spelen het spelletje al langer maar nog niet zo lang is het voor android ook mogelijk om hayday te spelen op hun toestel. Ik speelde via Facebook al vaak spelletjes maar dit verwaterd snel omdat ik het onderweg niet bij kan houden (omdat je het niet kan spelen op je mobiel of tablet) Maar sinds hayday voor android uit is speel ik dat (eigenlijk te vaak) regelmatig!

Met hayday is het de bedoeling om een boerderijtje te runnen. Er komt dagelijks een boot waarvoor je 15u te tijd hebt om deze te vullen. Er is een bord met opdrachten (producten die je moet produceren) waarvoor je muntjes en levelup sterretjes krijgt. Leuke beestjes die je kunt `oogsten` allerlei soorten groeten enzo. Er is ook een markt waar je je geoogste spulletjes kunt verkopen. Ik ben best wel een beetje verslaafd eraan. Het is naast twitter het eerste wat ik opstart als ik wakker wordt haha

Screenshot_2014-03-03-13-46-32 Screenshot_2014-03-03-13-46-22Screenshot_2014-03-03-13-46-38 Screenshot_2014-03-03-13-46-10

Je kan elke dag aan een rad draaien voor een bonus en je kan 3 kistjes openen die in de tuintjes van je buren liggen verstopt en ook daar kun je extraatjes uithalen. Je kan buren helpen met het vullen van hun boot waarvoor je ook weer punten krijgt. Sinds kort is er ook de optie om je aan te sluiten bij een chatgroepje waarbij je producten kunt vragen die je nodig hebt voor je auto of boot!

Screenshot_2014-03-03-13-46-01 Screenshot_2014-03-03-13-45-53

Ik zit op het moment in level 43 en het verveeld me nog steeds niet 😀
Hayday kun je vinden in de android play store en is geheel gratis!

Speel jij al HayDay?

getagged:, ,

3 thoughts on “Hayday Verslaging!

  1. CrazyGreatLife 4 maart 2014 om 17:03 Reply

    Ja verslavend spel he!

  2. stephanievandrunen 4 maart 2014 om 17:04 Reply

    Haha ik speel het inderdaad ook, op aanraden van ’n vriendin. Ben nu op level .. uh 24 ofzo? 😛 Maar ikzelf ben verslaafd aan de game Knights and Dragons 🙂

  3. Marieke 6 maart 2014 om 19:27 Reply

    Ik speel het nog niet, maar ik hoor er wel veel mensen over dus misschien moet ik toch maar even gaan kijken haha (:

Geef een reactie

