Happy Challege – Positieve gewoonte!

Vandaag de 6de opdracht alweer van de happy challenge, wat gaat het snel zeg. Hier nog nog 4 en dan is het alweer afgelopen. Vandaag gaat het over positieve gewoontes. Aangezien positiviteit hier op het moment niet hoog staat is het misschien wel eens goed om er bij stil te staan.

Het is bij deze challenge de bedoeling om je positieve punten te benomen en er een paar te bedenken die je graag zou willen toevoegen aan het lijstje maar die je helaas (nog) niet bezit.

Positieve punten die ik bezit
– Geduldig en dan met name op mijn werk (met kinderen) thuis totaal niet maar op mijn werk heb ik echt engelen geduld
– Ik kan erg goed werken als er een goede planning en tijdsdruk is! Dit was op school ook altijd al zo.
– Opruim woedes haha dat klinkt niet positief maar voor mij wel, als ik deze woede krijg (vaak 1x per week) wordt het hele huis van boven tot onder opgeruimd
– Standvast. Nee is ook echt nee bij mij, hoe je dan ook wend of keert!

Punten die ik graag zou willen toevoegen
– Stressbestendig
– Gezondere levensstijl
– Tevreden zijn met mezelf
– Meer voor mezelf kiezen en doen wat ik leuk vind ipv me door andere te laten beperken.

Op zich vond ik het geen moeilijk opdracht als ik zo terug kijk, ik weet heel goed wat ik wel en niet in me lijf heb zitten en daar moet aan gewerkt worden waar ik op het moment ook zeker mee bezig ben.

Wat zijn jou positieve punten?

getagged:

Geef een reactie

