NOTD – Essie `Rock The Boat`

DSCN5059kopie

Vandaag weer eens een NOTD voor jullie. Dit was alweer een tijdje geleden en na m`n artikel van m`n Essie Stash kreeg ik de raag of ik dit lakje wilde swatchen, dus bij deze!

Dit lakje van Essie heet zoals je hierboven kunt zien Rock The Boat en komt uit de Naughty Nautical 2013 collectie (deze is dus helaas niet meer tekoop) Hij had een prijs van €9,95. Misschien dat je hem nog in een uitverkoop tegen kan komen of op ebay!

DSCN5058kopie

Het lakje is een mooie blauwe kleur, maar ik vind wel dat er lila neiging inzit. Er zit een subtile glitter in en droogt mooi op. Wel vind ik de dekking bij dit lakje echt waardeloos. Er zit op mijn nagels 3 lagen op en dan dekt hij pas mooi vind ik dus dat is wel een klein nadeel. Verder is het een mooi lakje.

DSCN5061kopie

Wat vind jij van dit lakje?

getagged:,

2 thoughts on “NOTD – Essie `Rock The Boat`

  1. Luana 15 november 2013 om 16:13 Reply

    Leuk lakje! Hij neigt inderdaad naar lila. Jammer dat de dekking minder goed is. Toch is ‘tie mooi 😉

  2. […] Lakte m`n nagels in een zomers kleurtje (Essie rock the boat) […]

Geef een reactie

