Essie Stash oktober 2013!

DSCN5013

Eerder was Catrice mijn favoriete merk, maar sinds ze Essie in NL verkopen en ook hier in het dorp bij de DA verkopen ben ik verkocht. Ik heb nog niet heel veel lakjes omdat ze ook best wel aan de prijs zijn maar ze zijn van kwaliteit natuurlijk prima en ze hebben leuke LE collecties. Vandaag laat ik zien welke lakjes ik in mijn collectie heb zitten.

DSCN5015

– Coat Azure
– Rock the Boat
2 mooie blauwe lakjes met een kleine shimmer erin.

DSCN5016

– Cute as a button
– Tart Deco
Dit zijn 2 mooie cream lakjes, een mooie dekking en finish. Tart Deco is hiervan mijn favoriet.

DSCN5017

– Sand Tropez
– Not just a pretty face
2 nude tinten, ik ben er niet echt kapot van, de rozige dekt niet mooi helaas maar het zijn wel 2 mooie basic kleurtjes.

DSCN5018

– Mint candy apple
– splash of grenadine
Candy apple is zeker mijn favoriet van alle lakjes tot nu toe, 2 mooie dekkende kleuren.

DSCN5019

Uiteraard staan er nog wat lakjes op de wishlist dus dit zullen niet mijn laatste zijn haha. Als je nog swatches van een bepaald lakje wil zien dan hoor ik dat natuurlijk graag

DSCN5012

Wat is jouw favoriete Essie lakje?

getagged:,

3 thoughts on “Essie Stash oktober 2013!

  1. Nina 31 oktober 2013 om 10:37 Reply

    Mooie lakjes! Mint Candy Apple vind ik het mooist 🙂

  2. jackie 31 oktober 2013 om 11:05 Reply

    Mooie kleurtjes….
    Ik heb 2 essie”s een parelmoer (voor de zomer) en een paars met shimmer die ik eigenlijk nooit op heb (gekregen)

  3. NOTD – Essie `Rock The Boat` | 15 november 2013 om 05:06 Reply

    […] weer eens een NOTD voor jullie. Dit was alweer een tijdje geleden en na m`n artikel van m`n Essie Stash kreeg ik de raag of ik dit lakje wilde swatchen, dus bij […]

Geef een reactie

