Herôme Prinsessen set!

DSCN5081kopie

Afgelopen woensdag liep ik bij de Etos en viel mijn oog op dit super schattige zakje van Herôme. Het prinsessen setje zit gevuld met een glitter lakje, vijl en een echte prinsessen handcrème! Voor  €4,99 kon ik deze niet laten liggen natuurlijk.

Helaas is de actie een op=op actie bij Etos dus als je hem wilt hebben moet je snel zijn. Zoals ik al zei kost het setje €4,99 nou dit is natuurlijk een super goed prijsje aangezien de Herôme lakjes normaal veel duurder zijn.

DSCN5082kopie DSCN5083kopie

Als eerste het lakje.
We weten allemaal dat glitter lakjes super leuk zijn maar een ramp om van je nagels af te krijgen. Dat opzij gelaten vind ik het een heel leuk lakje (zeker voor kinderen) een subtiel roze kleurtje met mooie glittertjes. De lak is wat stroperig maar is goed te doen met lakken. Het lakje bevat 7ml.

DSCN5092kopie DSCN5094kopie

De Vijl.
Ja een prima vijltje, niet te scherp zeker als je bedenkt dat het voor kindernagels is.

DSCN5091 DSCN5090

 

De handcreme.
Het is een kleine tube van 25ml. Met de handige dop krijg je geen los slingerende doppen. De crème zelf is roze en ruikt lekker zoet en trekt snel in en plakt niet.

DSCN5084kopie DSCN5088kopie DSCN5087kopie DSCN5089kopie

 

Voor die €4,99 vind ik het een super leuk setje. Dus let op met de op=op actie bij Etos!

Wat vind jij van het setje?

getagged:, , , ,

One thought on “Herôme Prinsessen set!

  1. Eline 16 november 2013 om 11:28 Reply

    Superleuk setje, heel erg leuk om ook cadeau te doen!

Geef een reactie

