Happy Challenge – Just Do It!

Vandaag de 5de opdracht van de happy challenge, ik loop er 1 achter ,maar goed dat is niet zo erg toch! Zoals je hierboven al ziet is de opdracht just do it. Vorige keer besprak ik mijn punten die ik wil veranderen en vandaag gaan we daarmee starten.

Mijn punten waren
– Een betere gezondheid
– Meer rust
– Positiviteit

* Vanaf gister ben ik weer vol goede moed aan bodieboost verder gegaan en ook wil ik me verdiepen in wat effectieve workouts (bijv. 30dayshred) Daarnaast wil ik ook mijn nachtrust goed benutten, omdat ik er om 5:00u uit moet zou ik officieel 21:00u al in moeten, nu is dat natuurlijk erg vroeg dus ik wil toch proberen om voor 22:30 op bed te liggen (slaap je niet rust je toch)

* Er zal nu wat meer rust komen, Mathieu heeft ander werk waarbij hij elke dag thuis zal zijn dus er zal wel het 1 en ander aangepast moeten gaan worden (aangezien ik al 8 jaar leef dat hij doordeweeks van huis is) verder ga ik een klein schema maken wat betreft huishoudtaken en ga ik proberen af te stappen van mijn dwangmatige opruim-gedrag en ik hoop door zo’n schema’tje dat ik niet alles in 1 dag prop of gek wordt bij onverwachtse bezoekjes.

* Positief denken kan hier echt een punt zijn, ik wil daarom de dag gaan beginnen met de wakeup-call van bodieboost met daarbij een dagelijks positieve quote op Twitter/instagram om de dag goed te starten. Als ik gedurende dag negatief wordt wil ik een notitie maken waarom ik negatief wordt en wat ik kam doen om het om te draaien, daar wil ik echt even een momentje voor nemen.

Ik hoop dat deze dingen me gaan helpen bij een gelukkiger leven!

Wat ga jij doen om je veranderingen aan te pakken?

getagged:

2 thoughts on “Happy Challenge – Just Do It!

  1. blogsvanmiranda 2 maart 2014 om 20:00 Reply

    Wow, wat moet jij er vroeg uit.. Dat vind ik dus het lastigste aan vroeg bed uit moeten. Het vroeg naar bed moeten.

  2. jackiedeklerk 3 maart 2014 om 20:49 Reply

    gaat wel goed komen babe…
    Goede haalbare punten…

    Succes
    xoxo

Geef een reactie

