Bodieboost start met ‘Mind March’

1969337_1397527423844406_1782043567_n

Al eerder schreef ik over de bodieboost community op facebook, vandaag start er een nieuw event genaamd ‘Mind Match’  en omdat ik februari een beetje heb laten afweten gaan we hier weer vol mee van start!

Op de facebook kun je de exclusieve challenge kalender downloaden. Mind March is bedoeld om te werken aan je mindset, je kan dit trainen zeggen ze dus ik ben erg benieuwd. Het helpt je door moeilijke momenten heen, het helpt je bij je zelfvertrouwen, bewuster te leven etc.

Op de facebook komen ook mindset video’s van Charlotte zelf om je een steuntje in de goede richting te geven.

En aangezien mijn doelen van de happy challenge sluit deze maand natuurlijk super goed aan. Dus wil je hier meer over weten? OK zal elke week weer een update geven en je kunt natuurlijk ook zelf lid worden op de facebookpagina en meedoen!

Doe jij ook mee?

getagged:,

2 thoughts on “Bodieboost start met ‘Mind March’

  1. anothertool 1 maart 2014 om 10:43 Reply

    Ik ben ook van plan om mee te doen!
    Heb je de challenge van vandaag al gedaan?

  2. Marloes 1 maart 2014 om 23:09 Reply

    Wat een goed initiatief! Ik vind het zo heerlijk dat het eindelijk maart is 🙂 xx

Geef een reactie

