Happy Challenge: Wat zijn jou waarden?


Bron
Na een kleine rot maand achter de rug te hebben moeten we weer vooruit, er zit voortgang in sommige zaken dus ik hoop dat we dingen kunnen gaan afsluiten. Al eerder las ik op sites over de Happy Challenge, ik vond het nu wel tijd om me daar eens bezig mee te houden, wie weet geeft het me positieve energie/kracht. Lees snel mee voor de eerste opdracht.

De opdracht luid: Wat zijn jou waarden? Denk er over na en kies er 3
Wat zijn jou waarden? Waarom kies je deze 3? wat maken deze jou waarden? wat is voor jou het belangrijkste? Het lijkt niet zo moeilijk, iets kiezen waar je voor staat, of wat je graag wilt. Toch heb ik er wel even over moeten nadenken maar heb toch mijn keuze kunnen maken.

Mijn 3 waarden zijn

Liefde/Relatie; Ik kan op dit moment wel zeggen dat ik mijn ware geliefde gevonden heb, je vertrouwd voelen, je op je gemak voelen en alles met elkaar willen kunnen delen is toch wat iedereen wil toch? Ik zou het voor geen goud willen missen, je kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, maar ik kan voor nu zeggen dat ik oud met Mathieu wil worden!

Zekerheid; Ik ben een persoon die erg de behoefte heeft aan zekerheid, weten wat er gaat gebeuren, weten waar je wat aan hebt/kan hebben, ik kan niet goed tegen dingen waarvan ik de `uitkomst` niet weet! Ja zekerheid in de breedste zin van het woord hoort echt wel bij mijn waarden van het leven.

Positiviteit; Dit is een waarde die ik zeker in me heb gehad, maar door omstandigheden een heel stuk ben kwijt geraakt en ik ben zeker van plan om hiermee aan de slag te gaan, ik was altijd erg positief ingesteld, zag weinig negatiefs in het leven en genoot van alles om mee heen! Dit wil ik terug, dat zal iets zijn wat niet zomaar weer terug is uiteraard maar ik doe me best!

Wat zijn jou 3 meest belangrijke waarden?

getagged:

4 thoughts on “Happy Challenge: Wat zijn jou waarden?

  1. Sylvia Kuijsten 2 februari 2014 om 17:29 Reply

    Ha, zekerheid, dat is volgens mij de eerste keer dat ik die in de top drie langs zie komen 🙂 Zelf houd ik tot op zekere hoogte wel van dat onbekende, maar kan me voorstellen dat zekerheid je een houvast geeft. Mijn waarden kun je hier teruglezen: http://sylviakuijsten.com/2014/01/17/happy-challenge-wat-zijn-jouw-waarden/

  2. ingewm 2 februari 2014 om 21:03 Reply

    Grappig, ik had deze tag ook al bij iemand anders gezien. Ik herken je in het ‘hebben van zekerheid’ ik kan ook knettergek worden als ik de regie uit handen moet geven..

    Leuk blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! 🙂 X

  3. jackiedeklerk 3 februari 2014 om 11:24 Reply

    Mooi…
    leuk dat je hem ook doet…

  4. Iris 9 februari 2014 om 15:28 Reply

    Mooie waarden! Zekerheid vind ik ook belangrijk. Kan er niet zo goed tegen als ik niet weet waar ik aan toe ben, haha.

Geef een reactie

