Kiko nagellak (292, 340, 344)

DSCN5111kopie

Je hebt vast wel van het merk Kiko gehoord. Het goedkope merk wat uit Italië komt. Vaak zag ik swatches bij andere maar omdat ze niet hier te koop zijn heb ik eigenlijk nooit wat aangeschaft. Toen mijn schoonouders en schoonzusje naar Italië op vakantie gingen afgelopen zomer en ze later een foto whatsappte van kiko lakjes heb ik haar gevraagd of ze er een paar wilde meenemen. Helaas hadden ze nieet alles meer maar wel deze 3 mooie kleurtjes.

DSCN5110kopie

De kiko lakjes kosten (in Italië waar ze ze heeft gehaald) €1,50 p/s. De lakjes zijn erg mooi creamy en ze lakken ook erg mooi, geen stroperige zooi of dikke klodders. Wel vind ik jammer dat ze geen echte namen hebben maar nummers, dat zou het denk ik wel afmaken. De verpakking vind ik wel mooi zo met die zwart matte dop. Ik heb alle lakjes 2 laagjes gegeven en zo zijn ze mooi dekkend.

292

DSCN5113kopie DSCN5118kopie

 

340

DSCN5115kopie DSCN5119kopie

344

DSCN5114kopie DSCN5116kopie

Heb jij nagellak van kiko?

getagged:, ,

2 thoughts on “Kiko nagellak (292, 340, 344)

  1. Saskia 29 november 2013 om 14:00 Reply

    Wat een mooie lakjes vind ze eigenlijk allemaal heel mooi!

  2. jackiedeklerk 29 november 2013 om 15:37 Reply

    wat een geweldige kleurtjes…
    Tooen ik op vakantie bij Kiko was heb ik de nagellak overgeslagen, verder goed ingeslagen…

Geef een reactie

