Bodieboost Week 2 -update-

Bodieboost update2

Nou hier een update van mijn 2de week. Hoe is het verlopen? hoeveel is er deze week, of misschien erbij? Hoe gaat het met de bodieboost levensstijl, lees het snel verder.

Ik kan je vertellen, zo vol motivatie dat ik maandag begonnen was, dat was dinsdag compleet verdwenen. Ik was enorm moe, veel honger gevoel en zat niet lekker in mn vel en ja wat ga je dan doen? Juist.. snaaien, brood extra, te weinig drinken, te weinig bewegen, jokers teveel.. nou je kent het misschien zelf wel. Al met al een rot week met als resultaat dat we weer opnieuw kunnen beginnen en daar baal ik goed van.

Verder heb ik er weinig over te vertellen denk ik als dat het een `slechte` week was. Afgelopen vrijdag ontving het nieuwe Bodieboost dagboek (hier morgen meer over) en met die motivatie gaan we weer een nieuwe week starten en hopen dat we weer in het ritme komen!

Let`s Boost!

Gestart op : 11 November 2013
Deze week erbij: 1,1 šŸ˜¦

Hoe was jou week? (als je aan het afvallen bent natuurlijk)

getagged:

5 thoughts on “Bodieboost Week 2 -update-

  1. jackiedeklerk 25 november 2013 om 09:04 Reply

    dit is toch altijd in het begin…
    Kom op, je komt er wel,..
    Gewoon even het ritme vinden…

  2. Veronica 25 november 2013 om 12:56 Reply

    Het is altijd pittig om zoiets door te zetten. Het duurt gemiddeld 28 dagen voordat je een nieuw ritme of een nieuwe gewoonte hebt dus het is echt een kwestie van 28 dagen vol doorbikkelen.

  3. Debbie 25 november 2013 om 14:36 Reply

    Niet overnieuw beginnen, maar gewoon vergeten en doorgaan. Het begin is het ook heel moeilijk, en iedereen heeft weleens van deze dips. Kom op meid je kan het wel.

    • patriciakleijn 25 november 2013 om 14:44 Reply

      Ja je hebt gelijk hoor en vandaag gaat alweer super goed!!

Geef een reactie

