Plaatsen waar ik ooit nog eens heen wil!

We hebben denk ik allemaal wel plaatsen waar we heen willen maar daar simpelweg het geld niet voor hebben of de tijd niet voor hebben. Er zijn een aantal plaatsen die ik zeker nog eens wil bezoeken maar in welk tijdsbestek dit gepaard zal gaan daar heb ik geen idee van, maar dromen en hopen dat het ooit gebeurd kan nooit geen kwaad toch?

Eerdere plekken zoals Italië en Parijs zijn afgelopen jaren in vervulling gegaan. Ik ging tot 2x toe met mijn vriend en zijn ouders naar Italië en ik zou er graag nog eens naar terug gaan. En Parijs hebben we pas nog bezocht, dat was maar een halve dag maar ik heb toch de eifeltoren mogen zien die ik al heel lang wilde bezoeken.

Verder staat er tot nu toe deze nog op mijn lijstje:

– London

– New York

– California

– Spanje

– Curaçao

– Rome

– Ibiza

– San Fransico

– Florida

Bron Foto`s

Zoals je ziet zijn het er nogal wat en er zullen er in de loop van de tijd vast nog wel bij komen, maargoed als je geen dromen hebt kun je niks waarmaken he!

Waar wil jij graag nog heen?

getagged:, ,

One thought on “Plaatsen waar ik ooit nog eens heen wil!

  1. Veronica 30 oktober 2013 om 12:53 Reply

    Wauw! Heerlijk he al die plaatjes van mooie plekken op de wereld. Ik wil ook zo graag nog veel zien maar niet alleen tijdgebrek speelt een rol hier maar ook financieel is het soms wat lastig. Het kost allemaal zoveel geld he?

Geef een reactie

