Fotodagboek #11

1

Het is alweer even geleden dat er een fotodagboek online kwam, maar vandaag is er weer 1. Afgelopen week stond in het teken van werken, genezen van de verkoudheid en dat ik 9 jaar met Mathieu samen ben.

In het weekend hielp ik Mathieu met het opbouwen van zijn dorp op zijn luchthaven die hij op zolder aan het maken is. (als jullie hier meer over willen zien laat ik wel wat meer foto`s zien) En als we boven zijn dan zijn de katten ook vaak van de partij!

2

Maandags op mijn vrije dag  vulde ik mijn nieuwe lijstje (van blokker) met foto`s. Er moeten nog een hoop lijstjes hier gevuld worden maar het begin is er. En de dag eindigde met een mooie avondlucht.

20131017_15264920131021_184821

Woensdag uit m`n werk vandaag was het niet heel erg lekker weer aan het worden, gelukkig was ik voor de regen binnen.

20131023_151012

Donderdag en vrijdag een goede dag op het werk gehad, de kleine had een flink humeur dinsdags maar gelukkig gingen deze dagen prima en hebben we fijn gespeeld en is ze lekker in bad geweest.

5

Eind van de middag stond m`n vriendinnetje voor de deur, die had pompoenen enzo geraapt van het land, of ik er een paar wilde.. dus een paar uitgezocht en gelijk een plekje gegeven.

20131024_160737

We waren donderdags ook 9 jaar samen en omdat Mathieu onverwachts thuis kwam van z`n werk tussendoor zijn we gezellig wezen uiteten bij de chinees in Hellevoetsluis en kreeg ik van hem dit leuke boeketje!

3

Evil Alien Tijger!!!!

20131024_213232

Vrijdag s`avonds met Mathieu boodschappen halen en nog even naar de winkels geweest en nam ik bij de Action o.a dit luchtje mee voor nog geen €3,00 nou daar kan je nog eens wat voor meenemen toch!

20131025_203514

Zaterdag gingen we naar de film About Time dus gezellig date-time met m`n ventje.

IMG_20131026_155604kopie

Ook bestelde ik na lange tijd weer eens wat scrapgoodies bij doeading en deze kwamen zaterdags al binnen. En daar ben ik gister lekker mee aan de slag gegaan dus hierbij een kleine sneakpeak. Morgen zien jullie het resultaat!

4

Hoe was jou afgelopen week/weekend?

getagged:

2 thoughts on “Fotodagboek #11

  1. jackiedeklerk 28 oktober 2013 om 11:58 Reply

    nogmaals gefeliciteerd…
    En wat is het bij jouw heerlijk herfstig binnen, gezellig…

  2. Jess 28 oktober 2013 om 16:17 Reply

    Gefeliciteerd! Leuk om je diary te zien. Wat een lieve kattenfoto’s!

Geef een reactie

