Maandoelen Augustus!

M`n doelen van vorige maand zijn goed gelukt, dus het is weer tijd voor een 2tal nieuwe doelen voor de maand augustus. Deze keer zijn het echte persoonlijke dingen dus ik hoop dat ik dit vol kan houden. Lees mee naar mijn nieuwe doelen.

Een paar weken terug voelde ik me top, had veel energie, weinig chagrijnig, weinig hoofdpijn, noem maar op. Helaas heb ik bepaalde dingen laten vallen doordat het nu weer mis is. Ik slaap slecht waardoor ik erg moe ben overdag, weinig energie.. weer vaker hoofdpijn etc. Dus mijn volgende 2 doelen zullen mij helpen (hoop ik) hier een stuk vanaf te komen.

– Water drinken!
Hoe belangrijk is het om minimaal 2 liter water te drinken, hoe vaak wordt dat tegen je gezegd.. drink je wel genoeg? zeker met deze warme dagen is het belangrijk om genoeg te drinken. Mijn doel is om s`morgens en s`avonds een kop groene thee te drinken en over de gehele dag minimaal 4 grote glazen water te drinken (deze staan gelijk aan bijna 1,5 litr water) Verder wil ik daarnaast stoppen met cola en zo minimaal mogelijk dubbelfris (alleen als we op visite zijn o.i.d)

– Stoppen met `ongezonde` tussendoortjes
Minder chipz, roze koeken, popcorn noem maar op maar meer fruit, gewoon een kaakje ipv een zak chipz.. een appel ipv een roze koek noem maar op. Dus meer Fruit en af en toe een kaakje voor tussendoor en minder `ongezonde` tussendoortjes. Duidelijker kan niet he!

Aan het einde van de maand kom ik weer terug met hoe het me de afgelopen tijd is vergaan.

Wat zijn jou augustus doelen?

getagged:

2 thoughts on “Maandoelen Augustus!

  1. Angélique 2 augustus 2013 om 21:19 Reply

    Oei dit is ook een goede voor mij! Vooral ’s avonds komen de ongezonde tussendoortjes vaker voorbij dan ik zal willen! Succes!

  2. Simone Diederich 6 augustus 2013 om 11:15 Reply

    Goede doelen 🙂 Ik heb ze nooit echt.

Geef een reactie

