Update: Routine, Ritme en Regelmaat


Bron

Eerder schreef ik al een blogje over de belangen van routine, ritme en regelmaat in mijn leven. Ik noemde 2 punten die ik zou aanpakken afgelopen maand. Vandaag breng ik jullie op de hoogte van hoe dit de afgelopen maand gegaan is.

– Het reinigen van mijn huid s’morgens en s’ avonds. 
Ik heb aan het begin al mijn reinigingsspulletjes in de badkamer gezet die ik dagelijks zou gaan gebruiken en ik moet zeggen, het valt me 100% mee. Er zijn 2 avonden geweest waarbij ik het niet heb gedaan met als excuus dat het veel te laat was en ik veel te moe was (dit is natuurlijk geen goed excuus maar toch) s`morgens gebruik vaak wat minder intensief gewoon een make-up doekje en daarna wat tonic, tanden poetsen en klaar. Ik vind dat het redelijk goed gaat, het is een `gewoonte` aan het worden en soms moet ik me er echt wel even toe zetten maar over het algemeen is dit doel toch wel geslaagd!

– Het Huishouden.
Tja dat blijft denk ik wel een aandachtspuntje. Alhoewel ik wel m`n spullen nu achter me kont opruim, ik probeer voor ik ga slapen zeker het aanrecht en de tafel leeg te hebben en met de was loop ik goed bij. Dusja ook deze is zeker geslaagd maar wel met een aanhalingsteken om zo door te gaan.

Morgen kom ik terug met mijn Augustus doelen!

Hoe zijn jou Juli doelen verlopen?

getagged:,

Geef een reactie

