TAG – Van 10 tot 1

Tags vind ik toch wel 1 van de leukste dingen die er rond zweven op internet. Natuurlijk zijn ze niet allemaal even leuk maar het idee erachter spreekt me zeker aan. Je zult deze dan ook regelmatig op mijn blog hier tegenkomen. Ik kwam deze tag tegen bij Teskuh.nl. En door deze tag zullen jullie me beter leren kennen.

10 dingen over mezelf

1. Ik woon sinds 2007 samen met mijn vriend Mathieu.
2. Vroeger kon ik nooit alleen zijn, nu daarin tegen ben ik maar al te graag op mezelf!
3. Ik ben een honden mens maar heb 3 katten?? waar ik wel super veel van hou hoor haha.
4. Ik ben een kei in dingen voor me uit schuiven.
5. Ik haast een fobie heb voor kleine vieze enge beestjes brrr
6. Ik kan vaak uren lang voor me uit zitten staren en dingen bedenken zonder daadwerkelijk iets te doen.
7. Mijn lievelings eten toch echt wel spagettie is op het moment.
8. Ik lust geen spruitjes/witlof/witte kool
9. Ik drink al 2 jaar geen Bullit meer en nu 3 maanden al geen cola.
10. Ik een rare eigenschap heb nooit tevreden te zijn.

9 dingen die ik leuk vind

1. Favo soapie GTST kijken.
2. Bloggen.
3. Shoppen.
4. Doelloos spelletjes spelen op Facebook.
5. Verassingen.
6. Heerlijk lente weer.
7. Met een vriendin wat leuks doen.
8. Nagels lakken.
9. Uiteten met vriendlief.

8 dingen die ik niet leuk vind

1. Ruzie.
2. Ziek zijn.
3. Dingen uitstellen.
4. Haasten.
5. Ik heb een hekel aan rommel terwijl dat hier vaak wel aan de orde is.
6. Chaos in mn hoofd.
7. Als dingen niet lukken of niet gaan zoals ik geplant had.
8. Mensen die altijd zich met andere bemoeien.

7 plekken waar ik graag kom

1. Thuis.
2. Bij mn ouders/schoonouders.
3. In de bioscoop.
4. Winkelcentrum.
5. Hobbywinkels.
6. Op het strand.
7. Mooie stadjes.

6 manieren om mijn hart te winnen

1. Lief te zijn.
2. Respect te hebben.
3. Inleving.
4. Romantiche dingetjes organiseren.
5. Behulpzaam.
6. Eerlijkheid en trouw.

 

5 plaatsen waar ik nog heen wil

1. Londen.
2. LA.
3. Simpelweg Amsterdam.
4. Parijs.
5. Spanje

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

1. Mn vriend Mathieu natuurlijk.
2. Mn ouders
3. Mn huisdieren
4. Mn telefoon

3 van mijn lievelingsliedjes

1. Pink met Just Give Me a Reason
2. Caro Emerald – Tangled Up
3. Nielson – Zo Kan Het Dus Ook



2 wensen

1. Een baan vinden of starten in mn hobby scrapbooking.
2. Moeder worden.

1 laatste woord.

1.Hoop!

Wat vind jij van deze tag? Als je hem overneemt hoor ik het graag dan kom ik zeker even kijken.

Bron foto`s

One thought on “TAG – Van 10 tot 1

  1. Jackie 22 maart 2013 om 08:50 Reply

    dit is een leuke tag…
    Leuk om deze dingen van je te lezen…

    xoxo
    Fijn weekend

Geef een reactie

