Giveaway!!!!

Wat is er nu leuker om iets weg te geven? niks toch? En omdat mijn blog net online is wilde ik dit vieren met een kleine giveaway. Wat kun je winnen? Deze super leuke kleine rolletjes maskingtape. Het zijn 7 verschillende incl houdertje hoe cute.

Wat moet je doen om kans te maken hierop
– Volg dit blog via Bloglovin en/of GoogleFriends
– Laat een comment achter onder dit bericht.

Wat mag je doen
– Volg me op Instagram en/of Twitter
– Tweet het volgende (eventueel met foto):
Maak kans op een leuke mini giveaway, deze leuke maskingtape! Volg en Retweet. Kijk voor meer info op http://aboutmepersonal.blogspot.nl

Ik wens jullie allemaal veel succes, maar vooral veel plezier hier op mijn nieuwe blog en Welkom!
De giveaway zal lopen tot 4 april 2013 19:00u.

6 thoughts on “Giveaway!!!!

  1. Jackie 21 maart 2013 om 08:40 Reply

    Succes met je give away,
    en met je nieuwe blog natuurlijk..

    xoxo

  2. geke71 21 maart 2013 om 09:18 Reply

    succez ermee hoop dat je veel extra volgers krijgt

  3. geke71 21 maart 2013 om 09:21 Reply

    succez ermee hoop dat je veel extra volgers krijgt

  4. geke71 21 maart 2013 om 09:21 Reply

    succez ermee hoop dat je veel extra volgers krijgt

  5. geke71 21 maart 2013 om 09:21 Reply

    succez ermee hoop dat je veel extra volgers krijgt

  6. Deirdre 21 maart 2013 om 20:07 Reply

    Leuk! 😀 Ik doe mee 🙂

Geef een reactie

