JaNEWari met bodieboost dag 5!

Zo tijd voor dag 5 van de JaNEWari challenge. Er stond in de planning om havermout/banaan koekjes te maken. Nu bak ik nooit koekjes en houd zoiezo niet zo van koken Enzo maar moet zeggen dat ik het met dit soort opdrachten wel steeds leuker vind.

De opdracht was dus havermout/banaan koekjes maken met lijnzaad. Hier kun je hier recept vinden.

 

Of mijn koekjes waren te dik of de banaan te weinig, ik heb geen idee maar ze roken lekkerder dan dat ze smaakte… Ze waren droog en erg taai. Mathieu vond ze ook niet lekker. Heel jammer maar ik heb ze dus aan de vogeltjes gegeven. Leuk geprobeerd maar voor mij (ons) niet voor herhaling vatbaar.

Heb jij deze koekjes weleens gemaakt?

getagged:, ,

1 thoughts on “JaNEWari met bodieboost dag 5!

  1. jennn 5 januari 2014 om 20:33 Reply

    Jammer dat ze niet bevielen. Ik heb ze nooit gemaakt, het klinkt niet zo verkeerd eigenlijk.

Plaats een reactie