Weekly Diary #1 (Jaarwisseling, Werken en koken????)

Goedemiddag op deze rustige zondag! Vandaag de eerste keer dat het fotodagboek is veranderd van naam naar Weekly Diary! Deze week natuurlijk de jaarwisseling gehad en ik moest ook gewoon werken, Mathieu kookte (voor zichzelf als`t ware hihi) en we gingen bij de buren op de koffie.

Zondag
Ik had de dag er voor m`n laptop leeggegooid om met een lege pc het nieuwe jaar in te gaan, dit doe ik elk jaar eigenlijk. Belangrijke bestanden gooi ik op m`n harddisk! Maarja meneer moest nog updates installeren dus dan wordt het wachten, wachten en wachten!

Dinsdag
De oudjaarsdag, s`morgens moest ik gewoon werken en heb een leuke dag gehad. Ondanks de kleine constant opschrok van vuurwerk was ze erg gezellig en mams had een mooi jurkje voor haar neergelegd! Toen ik thuis kwam was Mathieu met de olibollen bezig, savonds maakte ik oor het eerst wraps met schoarma en vlees en dat was goed te knabbelen. Ik merk wel dat ik het leuker begin te vinden om te koken en de borden leuk op te maken. En om 00:00 luide we het nieuwe jaar in. We waren maar samen dus hebben even vuurwerk gekeken en de buren gelukkig nieuwjaar gewenst, nog even tv gekeken en toen lekker naar bed.

Woensdag
Ik begon met JaNEWari van bodieboost (waar ik elke avond een blogje van maak), we aten s`avonds lekker frietjes en ik heb heerlijk op de bank gehangen met de laptop, kaarsjes aan en Mathieu aan tafel met zijn pc, heerlijk  zulke avonden.

Donderdag
Ik moest gewoon weer aan het werk en de kleine stond al met een glimlach in haar bedje toen ik haar eruit ging halen!

Vrijdag
Ook weer werken en zolang die kleine op bed lag nog heb ik het flow dagkalendertje in elkaar gezet, na het werk om boodschappen en ik had genoeg zegels voor het `gratis` boodschappenpakket. Mathieu kreeg het op zijn heupen en maakte gehaktballen en ik had lekker een varkensfiletlapje.

Zaterdag
Mijn nieuwe liefde kwam (hier later meer over) ik probeerde (weer) macaroni ovenschotel, opzich gelukt maar de volgende keer meer kaas en minder paneermeel. S`avonds zijn we bij de buren op de koffie geweest waarbij we vanacht pas om 03:00 op bed lagen.

Vandaag een rustig dagje, ik ben met de was bezig en verder een beetje bloggen en ik ga vanmiddag… jaja dan ga ik bodieboost koekjes maken hihih, ik bak nooit koekjes ofzo dus ik ben heel benieuwd!

Hoe was jou afgelopen week?

getagged:

One thought on “Weekly Diary #1 (Jaarwisseling, Werken en koken????)

  1. jackie 6 januari 2014 om 09:27 Reply

    gelukkig nieuwjaar..
    dat bekkie van je meisje, heerlijk

Geef een reactie

