30daychallenge Dag1

#01 -Write some basic things about yourself

De eerste dag van de 30daychallenge is van start gegaan. De vraag van vandaag is `Write some basic things about yourself`(schrijf wat basic dingen over jezelf)

Nu weet ik niet in hoeverre ik meer van alles heb gedeeld haha maar ik ga m`n best doen

❤ Ik ben 26 jaar geboren op 25-7-1987
❤ Ik woon sinds 2007 samen met Mathieu in Stellendam
❤ We hebben sinds 24-10-2004 een relatie en hebben elkaar via het TMFchat ooit leren kennen
❤ We hebben 3 katten Minoes, Tijger en Trixy
❤ Ik werk op dit moment 4 dagen per week als Gastouder
❤ Ik ben gek op lijstjes maken
❤ Een rare tik is als ik op een blz iets heb geschreven en dat is fout ik op een `schone`pagina opnieuw wil beginnen
❤ Ik ben een echt binnenmens
❤ Ik heb een zus van 30jr
❤ Ik heb 2 neefjes Dre en Deniz
❤ Ik heb een hekel aan het huishouden maar ik hou ook weer niet van chaos
❤ Ik kan moeilijk dingen wegdoen!

Verder kan ik zo even niet verzinnen hihi, wil jij nog meer van me weten? laat het dan in een reactie achter!

Wat wist jij nog niet van mij uit dit lijstje?

getagged:

2 thoughts on “30daychallenge Dag1

  1. Cindy 13 mei 2014 om 15:41 Reply

    Haha, dat van die nieuwe bladzijde dat herken ik wel. De TMF-chat, daar heb ik vroeger ook wel eens op gezeten.. Erg leuk om te lezen!

  2. jackiedeklerk 14 mei 2014 om 11:23 Reply

    leuk lijstje….
    tmf, sjeezzz dat is oud, wahahaha

Geef een reactie

