5 favoriete bloggers op dit moment!

5FAVRIETEBLOGGERS

Je kent het wel een bloglovin lijst vol en vervolgens staat je ongelezen blogs op 363 ofzo! Ik heb mijn lijst weer helemaal opgeschoond en echt een goed gekeken welke ik echt dagelijks bezoek! Vandaag deel ik jullie mijn top 5 blogs…

 TheBeautyMagazine

TBM

 Elise Joanne

Elisejoanne

 Anne Solveig

annesolveig

 LiveLifeGorgeous

LLG

 Makecupcake

Makecupcake

De blogs zijn allemaal een combinatie van beauty/fashion en lifestyle, ik vind het heerlijk.. deze blogs bekijk ik zeker wel dagelijks (al laat ik niet altijd een berichtje achter) De manier van foto`s, layouts en de manier hoe ze hun artikelen maken vind ik gewoon erg leuk! Dus kende je deze bloggers niet? neem dan zeker even een kijkje bij ze!

Wat zijn jou favoriete bloggers?

 

getagged:,

5 thoughts on “5 favoriete bloggers op dit moment!

  1. The Beauty Magazine 10 april 2014 om 09:45 Reply

    Ah, wat super leuk dat je mijn blog in je lijstje heb staan! Echt een eer! Dankjewel lieve Patricia!

  2. Marloes 11 april 2014 om 21:46 Reply

    Wat leuk, zo’n lijstje! Er zitten bloggers tussen die ik nog niet ken, dus die ga ik nu even bekijken. Thanks voor de tips! 🙂 x

  3. Rosanne 15 april 2014 om 11:08 Reply

    Wat leuk om zo je favorieten bloggers te leren kennen. De meeste kende ik al.
    liefs x

  4. iliveformydreams.com 2 mei 2014 om 09:57 Reply

    Leuk lijstje!

  5. Anne Solveig 3 mei 2014 om 15:54 Reply

    Leuk!!

Geef een reactie

