Mijn favorieten magazine`s op dit moment

Magazine`s, ik heb er een beetje een haat/liefdes verhouding mee. De ene keer koop ik ze weeklijks en dan heb ik weer een periode waarbij ik ze helemaal links laat liggen. Of ik koop ze en vervolgens lees ik ze niet!
Toch heb ik de laatste tijd wel wat `vaste` magazine`s die ik aanschaf en vandaag deel ik met jullie welke.

Als eerste heb ik zoeizo een abonnement op de Cards&Scrap (voorheen creatief met foto`s)
Ik heb hier nu voor het 3de jaar een abonnement op en omdat ik sinds 2 maanden zelf ook met mijn creaties erin sta vind ik dat natuurlijk wel erg leuk om te hebben en omdat het gewoon een leuk creatief blad is.

Dan heb je nog de Linda.
Dit blad ken ik nog maar een paar maanden en vind het een super leuk blad. Vooral de herkenbare verhalen die erin staan, de boeken en film tips en de leuke feitjes spreken me vaak aan. Hier zou ik ook wel graag een abonnement op willen maarja we kunnen niet alles he.

De Linda Meiden heb ik nu deze keer voor het eerst aageschaft en ik vind het een hee leuk blad, totaal niet alleen voor jonge meiden maar gewoon ook erg leuke verhalen erin enzo. Ik heb de nummer 2.. helaas kan ik het eerste nummer nergens meer vinden.. (dus tips zijn welkom)

Dan als laatste de Flow. De ene keer vind ik het een top blad met goede tips, leuke quotes, mooi verhalen en de andere keer dan vind ik het een tegenvaller. Deze koop ik dan ook niet elke keer als die uitkomt.

Leuk feitje: vroeger had ik altijd een abonnement op de Tina, Glamour en de hitkrant hihi!

Wat zijn jouw favoriete magazine`s?

getagged:, , , ,

3 thoughts on “Mijn favorieten magazine`s op dit moment

  1. blogsvanmiranda 20 juli 2013 om 09:38 Reply

    Leuk! Ik lees ook veel tijdschriften en magazines, de Linda en flow vind ik het leukst.

  2. Laura 20 juli 2013 om 19:20 Reply

    Ik hou ook van de Linda en op de Flow heb ik al een eeuwigheid een abonnement! Leuke blogpost šŸ™‚

  3. foodandotherfriends 25 juli 2013 om 12:27 Reply

    De Linda vind ik ook altijd leuk.
    Verder koop ik het liefst reis en food tijdschriften :)!
    Foodies, Columbus, enzovoorts

Geef een reactie

