Mei 2014 met maanddoelen!

image

Wow en zo zit je weer in een nieuwe maand. Mei alweer, in deze maand is o.a Mathieu jarig en m’n gastkindje, moederdag, maar het is ook de maand dat m’n zus in het huwelijksbootje stapt! Naast deze gebeurtenissen moet ik ook even naar mezelf kijken dus er komen wat doelen om de hoek voor deze maand.

Allereerst maar eens kijken naar dingen de me dwars liggen de laatste tijd.

– Ik wil de financiën goed in kaart zien dus alles naast de vaste lasten (rekeningen) ga ik de bonnetjes van bewaren en eens kijken waar het allemaal heen gaat. (Denk aan boodschappen, benzine, losse aankopen) daarnaast wil ik dus ook de administratie mappen goed gaan uitzoeken en netjes op orde maken.
– De slaapkamer goed opruimen, alle laadjes, kastjes etc goed opruimen!
– M’n blog helemaal naar m’n zin maken.. De layout is al veranderd zoals je kan zien dus ik wil m’n teksten’ manier van foto’s’ categorieën etc allemaal even aandacht geven en heel de maand minimaal om de dag (n.a.v. m’n nieuwe vaste onderwerpen) een blogje online zetten.

Dit was het voor deze maand, om ook weer niet teveel op m’n schouders te gooien, maar wel even de eerste dingetjes aanpakken voor meer rust!
Ik wens je een hele mooi maand toe!

Wat zijn jou mei doelen?

getagged:,

7 thoughts on “Mei 2014 met maanddoelen!

  1. Marjolein 1 mei 2014 om 10:32 Reply

    Mijn maand mei, staat in het teken van genieten! Genieten van kleine en grote dingen.
    Ook in teken van plannen 🙂 Plannen van een vakantie, die voor ons natuurlijk in de grote zomervakantie moet vallen.

    Verder doe ik mee aan #FMSphotoaday, dus moet ik elke dag een foto maken 🙂

    xoxo
    Marjolein

    • patriciakleijn 1 mei 2014 om 10:33 Reply

      oee leuk vakantie plannen.. en ja die photoday heb ik ook weleens geprobeerd maar na een paar dagen vergeet ik het gewoon! Fijne maand meis

  2. jackiedeklerk 1 mei 2014 om 11:17 Reply

    Mooie plannen, gaat vast goed komen…
    Geniet lekker van deze maand

    xoxo

  3. Rosanne 1 mei 2014 om 11:44 Reply

    Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van je layout. Ik wil ook graag mijn administratie goed onder handen nemen. liefs x

  4. Cindy 1 mei 2014 om 13:53 Reply

    Meer sporten, gezonder eten (vandaag al de fout in gegaan met snoepjes), maar ik ga wel vandaag 2 uur sporten. Verder hebben we veel feestjes en ga ik een maand geen geld uitgeven. Ben benieuwd naar je lay-out!

  5. The Beauty Magazine 1 mei 2014 om 22:52 Reply

    Je lay out is heel leuk geworden!

  6. iliveformydreams.com 2 mei 2014 om 09:47 Reply

    Leuke doelen! De tijd is omgevlogen, zitten alweer in Mei…

Geef een reactie

