DeclutterDay `De magazine mand`

DSCN7009

Vandaag het eerste declutter blogje 😀 zoals ik gister al zei zal er elke woensdag een declutter blogje komen om zo het huis hier beetje bij beetje aan te pakken. Vandaag rustig beginnen met de magazine mand naast het dressoir (en aquarium) Dit is echt zo`n mandje waar vanalles in en op wordt gegooid, maar na het uitzoeken leek het mee te vallen!

Ik bewaar magazine`s maar tot het einde van het jaar, dus zodra er een nieuw jaar begint gooi of geef ik de oude weg.

Before
DSCN7011

*Stappenplan
– Alles eruit gehaald en ernaast gelegd
– Bepalen wat er wel en niet terug in gaat (dus 2014 magazine`s en die ik echt wil bewaren zoals linda meiden en blogazine)
– De magazine`s terug die erin mogen
– Weggooien wat weg kan
– Spullen ergens anders brengen daar waar ze horen
– De oude magazine`s worden opgehaald door iemand binnenkort voor een 2de leven 😉

DSCN7017

Zo en dit is dan weer het eindresultaat.. weer netjes en toonbaar zo naast de kast!

DSCN7022

Ongeveer 5 minuutjes mee bezig geweest!

Hoe en hoelang bewaar jij je magazine`s?

getagged:,

2 thoughts on “DeclutterDay `De magazine mand`

  1. Cindy 30 april 2014 om 12:24 Reply

    Ik bewaar mijn tijdschriften in twee manden op een plankje van de salontafel en eens in de zoveel tijd, net als ik zin heb, spit ik die door. Ik geef een aantal tijdschriften aan mijn moeder en leg boven in een tijdschriftenbak de tijdschriften die ik echt wil bewaren.

  2. jackiedeklerk 30 april 2014 om 12:49 Reply

    tijdschriften is wat he…..
    ik heb ze overal liggen, gelezen, half gelezen….
    In de boekenkast ligt een stapel die naar iemand anders zou kunnen….
    Naast de tv staat een bak met tijdschriften die ik wil bewaren, vooral Zoom Flow specials, Hapinnezz
    Onder tafel staat een bak met wat ik nu lees, en wat nog uitgezocht moet worden…

Geef een reactie

