Vaste blogonderwerpen gekozen!

Gister kon je lezen dat het hier behoorlijk rommel is in het hoofd/huis en blog.. gelukkig was ik na deze post iets opgelucht dus ben ik op mijn gemak eerst maar mijn blog aan gaan pakken… Andere dingen daar heb ik op dit moment even geen invloed op dus dan maar beginnen bij het gene waar ik gelijk mee aan de slag kan. Ik heb alle challenges gecanceld voor mezelf om daar de druk vanaf te halen en besloten om ook niet mezelf te verplichten elke dag te bloggen. Ik heb een lijstje gemaakt met vaste blogonderwerpen en dat wil ik natuurlijk graag met jullie delen.

Maandag = Weekly diary
Hierin laat ik gewoon zien wat ik de week ervoor gedaan heb zoals deze nu ook online komen!
Woensdag = Declutter Day
Om het huis aan te pakken wil ik beetje bij beetje alle hoekjes, laadjes, kamers etc gaan opruimen en uitzoeken en om het dan 1x per week te doen wordt het niet zo`n moeten! Dus heb ik heel de week om lekker uit te zoeken welk hoekje enzo en dan deel ik dat dus op deze dag met jullie en daarbij eventueel wat tips (zoiets als het kledingkast opruimen blogje)
Vrijdag = Beauty Friday 
Op deze dag wil ik iets online zetten wat gericht is op beauty/verzorging etc. Dus denk aan aan NOTD of wat voor spulletjes ik gebruik of een review van een product!
Zondag = Inspiration Sunday
Op zondag wil ik een leuk inspiratie blogje maken zoals bijvoorbeeld tuin inspiratie of voor de slaapkamer, woonkamer of motivatie inspiratie noem maar op!

Dit is een beetje mijn houvast en als ik tussendoor ergens over wil bloggen (inspiratie krijg) dan kan ik dat op de overige dagen doen 🙂 Deze blogjes zullen dan om 6:00u s`ochtends online komen en tussendoor de blogjes zullen random online komen, maar als je me volgt op twitter/bloglovin dan zul je altijd op de hoogte blijven!
Ik kreeg op verschillende manieren al hele lieve tips van jullie en dat doet me erg goed en daar ga ik zeker wat mee doen!

Ik wil wel door blijven bloggen om er toch in te blijven, ik heb een keer een blogpauze gehad maar daarna vond ik het extra moeilijk om weer te starten dus ik wil wel een soort van ritme erin houden. Tussendoor zal ik wat aan m`n layout knutselen, zullen er wat teksten enzo veranderd worden maar daar zullen jullie weinig van merken.

Ik hoop dat ik op deze manier in ieder geval met het bloggen wat rust/ritme en regelmaat krijg en het plezier erin ook weer terug krijg. Dus als jullie nog meer tips hebben ofzo dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Veel liefs,
Patricia

getagged:

3 thoughts on “Vaste blogonderwerpen gekozen!

  1. jackiedeklerk 29 april 2014 om 08:59 Reply

    das een mooi begin babe…
    good luck

  2. Rosanne 29 april 2014 om 09:17 Reply

    Fijn dat je nu een routine hebt bedacht. Dit heb ik ook gedaan, en werkt heel erg fijn. liefs x

  3. shechangedmeforever 29 april 2014 om 16:22 Reply

    Leuk blog!

    Liefs

Geef een reactie

