Persoonlijke Update #01 (rommel,rommel en rommel)

Vandaag even een ander soort blogje, normaal had ik een weekly diary in de planning staan maar dit is helemaal anders gelopen. Jullie hebben vast wel gemerkt dat er afgelopen week niks online is gekomen..
Het is op het moment behoorlijk rommel in mn hoofd! Er gaan overdag 1001 gedachten door mn hoofd en vervolgens doe ik eigenlijk niks (behalve werken) en ik baal hier enorm van. Hoe groter de rommel in mn hoofd hoe erger het ook daarbuiten lijkt te gebeuren, rommel in huis, rommel op mn blog noem maar op. Ik weet ook even niet hoe hier uit te komen.. ik lees veel ‘positive’ blogs, probeer het er met Mathieu in het weekend tussenuit te gaan maar toch zodra ik weer thuis ben komt dat loze gevoel weer opzetten en het enige wat ik dan doe is eten maken en wat op facebook ofzo rondneuzen.

Het lijkt wel of ik ontevreden ben en dan met name met mezelf en mijn kijk op mijn leven zo als die nu is, ik faal in alles wat ik opstart (bijv. 100thingschallenge, happydayschallenge etc) en het lijkt wel of ik het niet kan tegenhouden. Ik ben elke dag tegen de middag al heel moe van alles wat er rondspookt in mn hoofd en als ik bijv. even een uurtje ga liggen heb ik ook daarna geen puf of zin om nog wat te doen.

mn blog is ook een rommel ik heb geen duidelijk ritme ik ben niet tevreden met de logjes en ook niet met de layout maarja wat wil ik dan.. deze sluiten en helemaal opnieuw beginnen met een duidelijk thema? maarja wat… ik scrap eigenlijk niet meer, beauty is geen echte hobby dat ik elke dag iets daarover kan melden en verder heb ik op dit moment niks boeiends te melden of dit blog zo draaien dat er nog wat van te maken is!

ook deze blog is weer lekker onlogisch naar wel fijn dat ik hen even online kan gooien en mischien tips van jullie kan krijgen om mn leventje weer een beetje op de rails te zetten misschien, want nu ik dit schrijf zit ik letterlijk met mn ziel onder mn armen omdat ik het gewoon even niet weet hoe het aan te pakken!

alvast bedankt voot het lezen en jullie begrip op de rommel in dit logje hihi

veel liefs,
Patricia

getagged:

3 thoughts on “Persoonlijke Update #01 (rommel,rommel en rommel)

  1. blogsvanmiranda 28 april 2014 om 08:12 Reply

    Wat voor mij heel goed werkt is onderwerpen opschrijven, alles wat in me opkomt schrijf ik op en werk ik uit als ik wat meer de tijd heb.

  2. Janine 28 april 2014 om 14:16 Reply

    Eén advies kan ik je alvast geven en dat is niet teveel druk op jezelf zetten. Wanneer je druk op jezelf zet wordt de chaos alleen maar erger. Doe rustig aan en probeer of je kan ontdekken waar de onrust vandaan komt, als je daar achter bent kan je het aanpakken.

    En dan wat betreft je blog, ik zou gewoon lekker schrijven wanneer jij er zin in hebt, en als dat inhoudt dat je een maand niets publiceert dan so be it. Ga jezelf vooral niet verplichten.

  3. […] kon je lezen dat het hier behoorlijk rommel is in het hoofd/huis en blog.. gelukkig was ik na deze post iets opgelucht dus ben ik op mijn gemak […]

Geef een reactie

