Esprit.nl

Een fashi0n blogger ben ik zeker niet maar uiteraard vind ik het wel heel erg leuk om kleding te kijken en te shoppen. Regelmatig surf ik ook gewoon over internet en kom ik bij allerlei webwinkels terecht met kleding/schoenen etc. In de webwinkel van Esprit vind je hele leuke kleding voor zowel man als vrouw, kind maar ook dingetjes voor in huis en accessoires, schoenen en nog veel meer.

Vroeger had ik best veel kleding van Esprit, de laatste tijd niet zo heel veel maar ik vind de kleding wel van erg goede kwaliteit en qua prijs vind ik het ook wel heel erg meevallen! En wat nog leuk is om te vertellen is dat ze tot a.s. zondag ook tot 70%kortingen hebben nou dat is natuurlijk een mooi koopje en zeker even de moeite waard om te snuffelen door de site.

Voor alles kun je er terecht, leuke basics of als je net even iets zoekt voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft, om te sporten of als je iets zakelijks nodig hebt dan kun je zelfs daarvoor bij Esprit terecht!

Hoe schattig is dit jurkje dan

Of dit jasje vind ik ook erg mooi…

Maar ook voor mannen zijn er leuke dingen te vinden , zo zijn dit een beetje wat favorieten!

En natuurlijk de woonspulletjes, dat is wel een zwakte van mij want ik ben gek op woonaccessoires…

De verzending bij Esprit is echt super cheap €0,95 cent nou dat zie je in veel webwinkels niet hoor, je hebt 4 verschillende manieren om te betalen dus er zit er vast wel 1 tussen die bij jou past en je bestelling wordt binnen 3 dagen geleverd, dus dat is ook nog eens lekker snel en bevalt het product je niet? dan kun je het gewoon gratis terug sturen.

Wat vind jij van het merk Esprit?

getagged:

2 thoughts on “Esprit.nl

  1. Dagmar Valerie (ByDagmarValerie) 27 april 2014 om 11:32 Reply

    Wauw mooie blog heb je en fijn artikel! En heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn review van de GOSH lakjes op de blog van Anne, leuk om te lezen! Liefs, Dagmar

  2. svenja 28 april 2014 om 19:49 Reply

    Leuke items, vooral op het eerste jurkje ben ik helemaal verliefd ❤

Geef een reactie

