Kledingkast opgeruimd + Tips!

20140407_104938

Af en toe is het weleens nodig om je kledingkast op te ruimen, nu dacht ik dat wij niet zoveel kleding hadden. Mathieu en ik delen samen een kast en nu blijkt dat Mathieu veel meer heeft dan ik gedacht had haha, dus de boel maar weer even uitgespit! Vandaag deel ik ook even wat kleine tips om het wat makkelijker te maken!

20140407_105004

– Als eerste zorg ik voor 3 plekken (dit kunnen ook tassen/dozen etc zijn) om stapeltjes te maken
– Ik haal alles vak voor vak eruit en sorteer het gelijk Houden/Kapot/Weg
– Maak het vak schoon
– Vouw of hang de kleding weer netjes terug
– Pas dingen waarvan je niet zeker weet of je ze nog aan kunt en beoordeel ze dan met wat je er mee wilt doen
– Kleding die ik langer dan een jaar niet heb aangehad gaat hier zoeizo altijd weg!
– Houd dingen goed bij elkaar zoals broeken, korte broeken, t-shirts, truien etc.

20140407_104932   20140407_142917

Ik heb weer lekker wat weg kunnen doen wat overbodig was, zo hebben we weer overzicht!

Hoe vaak ruim jij je kledingkast op? En heb je nog handige tips?

getagged:, ,

5 thoughts on “Kledingkast opgeruimd + Tips!

  1. Rosanne 17 april 2014 om 09:50 Reply

    Wij hebben net een nieuwe kast, en ik ben verplicht om het netjes te houden haha. Tot nu toe gaat het nog goed, maar als het weer fout ga pas ik jou tips toe 😀
    liefs x

  2. Cindy 17 april 2014 om 10:02 Reply

    Wij hebben ieder een eigen kledingkast, omdat we dit ook al hadden voordat we gingen samenwonen (toen woonden we allebei op onszelf). Ik ruim eens in de zoveel tijd mijn kledingkast op, heb van de week nog 4 broeken weg gegooid -> allemaal te groot. Ik hou het vrij netjes, vind ik zelf.

  3. blogsvanmiranda 17 april 2014 om 20:00 Reply

    Ik heb niet zo veel kleding dus ben altijd zo klaar, maar werk altijd voor de kinderen met een doos. Daar gaat in wat nog een tweede ronde voor een ander kindje mee kan en de vuilniszak voor dingen die echt niet meer kunnen. Zo doe ik dat ook voor onszelf.

  4. veronicas1987 21 april 2014 om 11:52 Reply

    Wow! Jullie kast is echt leeg in vergelijking met onze kast, Wij hebben een Pax kast met 2 smalle en 1 breed gedeelte en ik heb daar 2/3e van en Johan 1/3e. Maar zoveel ruimte als jullie in de kast hebben, hebben wij absoluut niet haha

  5. […] enzo en dan deel ik dat dus op deze dag met jullie en daarbij eventueel wat tips (zoiets als het kledingkast opruimen blogje) Vrijdag = Beauty Friday  Op deze dag wil ik iets online zetten wat gericht is op […]

Geef een reactie

