Happi.Body Magazine!

DSCN6990

Het magazine Happinez is deze maand met een speciale editie gekomen namelijk Happi.Body. Het Happinez magazine lees ik ook weleens en dit leek me een leuke aanvulling dus nam ik hem mee!

DSCN6991

Het magazine is na mijn weten eenmalig en het kost €6,95 en is eigenlijk overal te koop waar ze tijdschriften verkopen!
Ik vind het een hele leuke uitgave, er staan mooie quotes in, leuke tips, interviews, recepten en nog veel meer en natuurlijk alles gericht op Body. Ook zit er een cadeaukaart in van Hello Fresh, deze heb ik zelf nog niet gebruikt maar ga ik misschien wel doen, dus als je er bekend mee bent is dat natuurlijk helemaal leuk.

DSCN6992 DSCN6993 DSCN6994 DSCN6995

Ik vind het zeker de moeite waard en hoop dat ze vaker met dit soort uitgaves komen van Happy.Body

Had jij al van deze editie gehoord?

getagged:,

3 thoughts on “Happi.Body Magazine!

  1. whatilovenl 16 april 2014 om 09:05 Reply

    Ik heb hem zelf ook hier! Er staan leuke recepten en verhalen in 🙂

  2. Rosanne 16 april 2014 om 10:22 Reply

    Ik heb nog nooit van deze editie gehoord, maar lijkt me vooral een handig blad aangezien het gericht is op je body.
    liefs

  3. Cindy 16 april 2014 om 16:39 Reply

    Ik heb met het blad in mijn handen gestaan en ik heb getwijfeld om het te kopen.. En ik twijfel nog steeds.. Maar het ziet er mooi uit!

Geef een reactie

