Boekenstash april 2014

DSCN6981

In het teken van de readingchallenge heb ik pas al mijn boeken weer eens goed bij elkaar gelegd om te zien welke ik allemaal heb en welke ik al gelezen heb. Er kwamen een paar boeken van de logeerkamer af en onderuit mijn beautykast.. (uhm.. tja) en nu heb ik alles weer netjes bij elkaar liggen. Vandaag laat ik zien welke ik allemaal heb tot nu toe!

Mijn favoriete auteur is toch wel Heleen Vreeswijk en Carry slee, verder lees ik gewoon graag chicklits/waargebeurde verhalen! Ik houd totaal niet van horror/triller en dat soort dingen, ik heb el 2 boeken maar deze komen van mijn moeder vandaan en heb ik dus ook (nog) niet gelezen!

DSCN6989 DSCN6988 DSCN6987 DSCN6986 DSCN6985 DSCN6984 DSCN6983 DSCN6982

Wat is jou favoriete auteur?

getagged:,

2 thoughts on “Boekenstash april 2014

  1. rachelkromdijk 15 april 2014 om 09:47 Reply

    je hebt een hele goede smaak de boeken van kate cann vind ik ook echt super! ik vond één boek heel spannend ontsnappen of iets in die richting dat het zusje bij der komt wonen in dat huis en het heeft met een kist te maken en dat zusje trekt de kleidng uit die kist aan en dan veranderd ze en hoort ze vaak gerommel en geluiden boven die was super spannend! beauty van Cynthia heb ik ook die is ook wel fijn maar het meeste wist ik wel! beauty van lauren conrad en thomas vind ik nog leuker! http://www.rachelkromdijk.nl leuke blog heb je! x

  2. jackiedeklerk 15 april 2014 om 10:06 Reply

    ziet er uit als een goed stapeltje…..
    ik heb meerdere favo’s maar lees in principe bijna alles

Geef een reactie

