100 Happy Days!

Afgelopen week heb ik de happychallenge afgesloten en ja wat dan. Ik ben begonnen aan de 100thingschallenge maarja dit is natuurlijk iets anders dan happy 😀 Toen ik op het blog van Jaqueline over de #100happydays las dacht ik.. Ja die ga ik doen! Lees snel verder wat er met deze challenge bedoeld wordt.

Op het moment leef ik de dagen op de automatische piloot en dan vergeet je te genieten van alle kleine dingetjes die om je heen gebeuren. Op de site van 100happydays kun je precies lezen wat de bedoeling is en kun je je ook aanmelden voor deze challenge!

Het komt er op neer dat je elke dag een foto plaatst op het platform wat jij het prettigst vind (facebook,twitter,instagram) over iets wat je gelukkig maakt op die dag! Ik ga het op instagram doen en je moet dan een eigen hashtag verzinnen zodat  je daar op gevonden kan worden via die site!

Mijn hashtag is #100HappyDaysxx-patries-xx en de foto`s komen gewoon op mijn instagram te staan dus als je me daar volgt zie je ze zoeizo 🙂 Let`s Be Happy!!!

Doe je ook mee?

getagged:,

One thought on “100 Happy Days!

  1. jackie 6 april 2014 om 20:54 Reply

    YEAH, leuk…
    kom maar op met je happy stufff

Geef een reactie

