Happy Challenge – Terugkijken!

De eerste keer in een tijd lang een challenge die ik volledig heb afgemaakt!! dat is wel wat waard, vandaag is de dag dat ik terug kijk hierop!

Ik ben blij dat ik (alhoewel niet helemaal op schema) de challenge heb afgerond. Het was niet makkelijk en had al snel de neiging om te zeggen `laat maar zitten`  maar ik heb alle opdrachten weten te voltooien! En daar ben ik trots op.

– Doelen weten te bedenken
– bezig zijn met deze doelen en al dingen afgerond te hebben
– de moeite in de opdrachten gestoken en er echt over nagedacht
– Inzicht hebben gekregen in de situatie waarin we zitten
– Het doorzetten van de challenge

De enige opdracht die ik niet online heb gegooid is de dankbaarheidslijstjes! deze heb ik voor mezelf wel gemaakt maar niet gedeeld! Geen idee waarom, misschien omdat ik ze toch wat te persoonlijk vond.

We gaan op naar de volgende challenge.. de April100ThingsChallenge en ik ga er weer vanuit dat ik deze ga voltooien! Het begin is gemaakt en dat is al een stap in de goede richting!

Hoe vond jij de happy challenge?

getagged:

One thought on “Happy Challenge – Terugkijken!

  1. jackiedeklerk 3 april 2014 om 08:18 Reply

    Goed dat je hem ook hebt volgehouden…
    Succes met je 100things

Geef een reactie

