Essie – Lovie Dovie

20140331_123545

Essie is op het moment toch wel mijn favoriete nagellak, ik wil zeker gaan minderen om zomaar doelloos lakjes te gaan kopen. (wat ik met de lakjes van Catrice deed) Vandaag laat ik jullie dit lieve lakje zien.

Ja lief, want het is een echt lief roze lakje, met 2 laagjes dekt hij prima en hij kost €9,99!

Op internet kwam ik het lakje Lovie Dovie tegen en heb al een paar keer gekeken maar kwam hem maar niet tegen, tot ik afgelopen weekend bij ons bij de DA keek en daar was die!

20140331_130747

Wat vind jij van dit lakje?

getagged:,

9 thoughts on “Essie – Lovie Dovie

  1. Cindy 1 april 2014 om 10:28 Reply

    Mooi lentekleurtje!

  2. jackiedeklerk 1 april 2014 om 11:06 Reply

    wat een heerlijk kleurtje (kijkt naar eigen nagels die eigenlijk helemaal geen lente kleurtje op hebben)

    • patriciakleijn 1 april 2014 om 11:19 Reply

      uhm zou je daar dan niet heel snel wat aan doen 😉

  3. Janine 1 april 2014 om 12:44 Reply

    Wat een ontzettend lief kleurtje! Het enige nadeel aan Essie vind ik de pijs 😉

    • patriciakleijn 1 april 2014 om 12:45 Reply

      ja dat is waar maar vind het wel beter blijvend ala bijv. essence

  4. Marjolein 1 april 2014 om 14:32 Reply

    Prachtig kleurtje!

  5. Svenja 2 april 2014 om 09:22 Reply

    Echt een prachtige kleur, maar ik ben dan ook verliefd op alles wat roze is 😉

  6. Eline 2 april 2014 om 11:40 Reply

    Wauw wat een mooie kleur! Liefs x

  7. […] Essie Tart Deco, Mint Candy Apple, Cute As A Button, Lovie Dovie […]

Geef een reactie

