April 100 Things Challenge 2014

20140323_153426

Eerder heb ik op mijn blog het gehad over de 100 things of summer challenge, waarbij je in de zomermaanden 100 spullen wegdoet! Nu ben ik daar aan begonnen maar heb het nooit afgemaakt. De laatste tijd ben ik weer aan het opruimen en het huis in orde aan maken… soort lente/zomer opruimen ofzo haha. Via de blog van Milou werd ik weer aangestoken hiermee en heb besloten om (net als haar) de maand april weer te gebruiken om 100 spullen weg te doen! Lees snel mee hoe ik dat ga doen.

Even een korte uitleg wat de bedoeling is
‘We verzamelen als mensen altijd zoveel dingen, dingen die je nodig hebt en dingen die je helemaal niet nodig hebt. Om een keer goed door al je spullen heen te gaan is de 100 things challenge uitgevonden. Hierbij zorg je dat je binnen een bepaald tijdsbestek (in mijn geval de maand april) 100 dingen weg doet. Koop je wat nieuws dan is dit +1, of je dit nou nodig hebt of niet. Alles telt mee.

Ik ben echt een drama met spullen wegdoen. Ik wil alles al snel bewaren met de gedachte `je weet maar nooit`
Hier wil ik toch echt wel vanaf dus we doen gewoon weer een poging. Ik heb de laatste tijd al een begin gemaakt aan m`n hobbyspullen en wat make-up maar er is nog zat wat wegkan
– Hobbyspullen
– Beauty
– Interieur
– Kleding
– DVD`s
En nog veel meer.

Het noodzakelijke tel ik hierbij niet mee zoals dingen die op zijn net als boodschappen/shampoo/dagelijkse huidverzorging etc. gewoon de dagelijkse dingetjes.

Ik ga van alles wat ik wegdoe een foto maken zodat ik dit bij kan houden. Ik moet nog even kijken of ik een weeklijkse update apart doe of het verwerk in de weekly diary maar dat zien jullie vanzelf 😀

Doe jij ook mee?

getagged:

5 thoughts on “April 100 Things Challenge 2014

  1. stephanievandrunen 1 april 2014 om 18:18 Reply

    Leuke challenge ja! Succes 😀

  2. The Beauty Magazine 1 april 2014 om 18:19 Reply

    Wat leuk! Ik ben benieuwd! Succes!

  3. […] gaan op naar de volgende challenge.. de April100ThingsChallenge en ik ga er weer vanuit dat ik deze ga voltooien! Het begin is gemaakt en dat is al een stap in de […]

  4. […] week heb ik de happychallenge afgesloten en ja wat dan. Ik ben begonnen aan de 100thingschallenge maarja dit is natuurlijk iets anders dan happy 😀 Toen ik op het blog van Jaqueline over de […]

  5. Kirsten 6 april 2014 om 15:15 Reply

    DVD’s wegdoen? Dat zou ik zelf echt nooit kunnen, mijn DVD’s en CD’s zijn zo’n beetje mijn leven 😉

    Ik zou momenteel nog niet aan zo’n challenge mee willen/kunnen doen. Heb nu nog teveel aan mijn hoofd…

Geef een reactie

