Mijn favoriete tekenfilms van vroeger!

Toen ik nog klein was keek ik graag tv en ik had dan ook zeker wel een paar favorieten. De tekenfilms van nu vind ik allemaal niet zo leuk, maar als ik dan op mijn werk eens een filmpje van vroeger zie dan spiek ik toch lekker even mee!

– alfred J. Kwak

– Ovide en zijn vriendjes

– Seabert

– Boes Boes

– Barbapapa

– Niels hogerson

– My Little Pony

– Troetelbeertjes

– Snorkels

– Dommel

– Beugelbekkie

Uiteraard kan ik nog wel even verdergaan maar dit zijn toch wel de tekenfilms waar ik het liefst naar keek. Alfret j. kwak was wel mijn favoriet, hier had ik ook knuffels, boeken,video`s etc van.

Wat was jou favorieten kindertekenfilm?

getagged:

4 thoughts on “Mijn favoriete tekenfilms van vroeger!

  1. Eline 27 maart 2014 om 10:16 Reply

    Jaaaaaa, Beugelbekkie, dat vond ik zo leuk! Ik keek ook van As Told By Ginger, ook zo leuk!

  2. jackiedeklerk 28 maart 2014 om 11:26 Reply

    ooooh, dit zijn veel o’jaaa momenten…
    an Beugelbekkie volgens mij noh een dvd in de kast staan…

  3. Svenja 2 april 2014 om 09:25 Reply

    Dit is zo leuk en brengt echt jeugdsentiment naar boven! My Little pony vond ik GEWELDIG ❤ En eigenlijk heb ik gewoon ALLE tekenfilms uit dit artikel gezien. Mis het soms stiekem wel.Tegenwoordig zijn al die tekenfilmpjes zo lelijk. Dit was tenminste nog schattig en authentiek. Omg ik voel me nu wel erg oud ineens haha. Ik mis trouwens wel David de kabouter 😉

  4. Kirsten 6 april 2014 om 15:21 Reply

    Oh jaaa!!!! Dat keek ik vroeger ook allemaal! Pokemon vond ik echt het einde en stiekem kijk ik nog wel eens naar de afleveringen van de eerste generatie.

Geef een reactie

