Mini shoplog bij HEMA en Etos!

20140320_112802

Gister was het heerlijk weer dus ik ben met de kleine (van m’n werk) lekker even gaan wandelen. Tussendoor ben ik even bij de HEMA en de Etos naar binnen gelopen en wat dingetjes meegenomen.

20140320_112747

Bij de HEMA
Adressenboekje (voor Mathieu zijn nieuwe werk)
3 kleine Note boekjes
Een a5 noteboek (oude is bijna vol hihi)
Nieuw telefoon hoesje
Oordopjes
Sleeve vgoor m’n tablet

Bij Etos
Neusspray
3 mini geurtjes (2dezelfde vandaar maar 2 op de foto)

Heb jij onlangs nog geshopt?

getagged:, ,

6 thoughts on “Mini shoplog bij HEMA en Etos!

  1. jackiedeklerk 21 maart 2014 om 10:34 Reply

    had zo mijn hema tasje kunnen zijn šŸ™‚

  2. inspiredbylifee 21 maart 2014 om 18:59 Reply

    Dat hoesje vind ik echt super leuk!! liefs inspiiredbylife

  3. Cindy 21 maart 2014 om 19:01 Reply

    Wat een superleuke aankopen, Hema is ook echt mijn winkel!

  4. blogsvanmiranda 22 maart 2014 om 21:44 Reply

    Leuke aankopen, Maandag zie je mijn kruidvat shoplog op mijn blog.

  5. […] De rest van de week moesten we allebei gewoon werken, tussendoor heb ik gebaald van het feit dat ik weer met de bus moest.. (regen, missen van de overstap, overvolle bussen met schooljeugd) en heb ik wat kleine dingetjes geshopt! […]

  6. Svenja 24 maart 2014 om 17:47 Reply

    het telefoon hoesje is zo leuk!

Geef een reactie

