Winactie – 1 jaar AboutMePersonal!!! (GESLOTEN)

Winactie

Jeeej vandaag is het een feestje, want ik blog vandaag 1 jaar op AboutMePersonal! En dat wil ik graag met jullie delen dus ik heb een kleine winactie weten te verzinnen! Ik geef namelijk dit kleine pakketje weg aan 1 van jullie. Kijk snel verder hoe je kans kunt maken…

❤ De nieuwe Linda Meiden 04
❤ Nagelstickers van Essence
❤ Essence lipgloss in nummer 02 my favorite milkshake

DSCN6964

Wat moet je doen
❤ Laat even een berichtje achter hieronder dat je meedoet!

Wat mag je doen
❤ Volg en like op bloglovin
❤ Like de FacebookPagina
❤ Volg op Twitter en twitter: `Aboutmepersonal viert haar 1 jarig bestaan. Volg en like en maak kans op een leuke prijs! @xx_Patries_xx https://aboutmepersonal.wordpress.com RT=Lief`
❤ Volg op Instagram

De winactie loopt tot 2 april en ik zal daarna de winnaar bekend maken!

Doe jij ook al mee?

getagged:, ,

14 thoughts on “Winactie – 1 jaar AboutMePersonal!!! (GESLOTEN)

  1. jackie 19 maart 2014 om 21:41 Reply

    p naar de volgende jaren,
    gefeliciteerd…

  2. Esther Potters 19 maart 2014 om 21:59 Reply

    Leuke actie, ik doe mee!

  3. deepertonesofblue 21 maart 2014 om 10:27 Reply

    Gefeliciteerd met het 1jarig bestaan van je blog! Ik sla de winactie even over..maar veel succes iedereen 🙂

  4. Anita H. 24 maart 2014 om 02:02 Reply

    Leuk pakketje. Ik doe mee!

  5. […] dus tijd voor een nieuwe weekly diary. De afgelopen week stond weer in het teken van werken, de winactie die online ging en Mathieu zijn […]

  6. Beautyding 25 maart 2014 om 14:02 Reply

    Ziet er leuk uit! De Linda meiden lijkt me al langer een leuk magazine, ik zou het graag eens willen proberen! Ik volg en like je op bloglovin, veel succes!

  7. Romy 31 maart 2014 om 07:28 Reply

    Gefeliciteerd! Hele gave prijs!

  8. Nynke 31 maart 2014 om 07:43 Reply

    Gefeliciteerd! Ik volg je op bloglovin en heb het artikel geliked.

  9. Ling Choi 31 maart 2014 om 15:28 Reply

    Proficat en ga vooral door! Ik volg je op Bloglovin en heb geliked xxx

  10. carin smit 31 maart 2014 om 15:52 Reply

    leuk hoor ik wil erg graag mee doen !!!!!!

  11. Amanda 31 maart 2014 om 23:42 Reply

    Leukk!! Ik doe zeker mee

  12. Sanne 1 april 2014 om 11:22 Reply

    Gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee want ik vind het een leuke actie

  13. lois71 1 april 2014 om 18:03 Reply

    Van harte Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan.
    Wat een leuke actie. Ik volg je op Bloglovin, Facebook (wat heb je daar nog weinig likers) & op Twitter (tweet geplaatst) anita71@planet.nl

    • patriciakleijn 1 april 2014 om 18:05 Reply

      ja fb is nog een begin hihi moet nog even regelmaat in komen

Geef een reactie

