Liebster Award!

201402-liebster

Ik had hem al een paar keer voorbij zien komen, maar nu kreeg ik een berichtje van de lieve Jacqueline dat ze me had genomineerd voor deze award!

Voor wie niet weet wat de Liebster Award is, nog even een korte uitleg. De Liebster Award is een virtuele award (hij krijgt dus geen speciaal plekje in huis) die in het leven is geroepen om blogs met minder dan 200 volgers eens in de schijnwerpers te zetten. En om de persoon achter de blog te leren kennen. Je ontvangt de award samen met 11 vragen. Het is de bedoeling dat je de vragen beantwoordt en zelf ook een aantal blogs nomineert en 11 vragen voor hen verzint.

Nou hier komt het 😀

❤Wat doe jij het liefst op je vrije dag..
Lekker bloggen, een beetje rommelen in huis of op stap met Mathieu (vooral tuincentra de laatste tijd haha)

❤Wat is de reden waarom jij bent gaan bloggen?
Ik blog al erg lang en heb verschillende sites gehad. Ik vind het erg leuk om dingen te delen en lekker van me af te schrijven over dingen die ik leuk vind en zo ook leuke online contacten te krijgen!

❤Wat is jouw favoriete boek?
Over The Edge van Heleen Vreeswijk

❤Wat vind jij de beste uitvinding ever?
Whats-app haha heel erg dat het dit is denk ik maar ik vind het echt geweldig, gratis kletsen met elkaar waar je maar wilt en niet voor 1 woord een heel smsje te hoeven betalen 😀

❤Wat is jouw leukste familie traditie?
Wij hebben niet echt tradities, het enige is dat we in de zomer met onze verjaardagen proberen te bbq-en en dat we met kerst bij elkaar komen. En oja haha meestal als wij salaris hebben gehad gaan we een patatje eten bij de BramLadage 😀

❤Wat voor hype snap jij echt niet?
De bitstrips… en nog begrijp ik daar het nut niet van!

❤Je kijgt nu 100,- euro voor jezelf wat ga je doen?
Een nieuwe outfit scoren en m`n nagels een lekkere manicure geven in een salon!

❤Jouw guilty pleasure
Frisi! ja echt vroeger dronk ik dit alleen maar (helaas afgepakt omdat het m`n eetlust beïnvloedde) maar als ik nu ergens ben drink ik bijna altijd Fristi als ze het hebben!

❤Wat wil jij later graag worden…
Ik wilde vroeger altijd dierenartsassistente worden.. nou daar is niks van terecht gekomen hahah, maar wat ik nu ben (gastouder) dit wil ik ooit graag uitbreiden tot thuisopvang of werken in een naschoolse opvang!

❤Waar ben jij bang voor?
De dood, ik ben altijd al heel erg bang geweest om mensen te verliezen, zeker als ik weet als iemand ziek is ofzo

❤Van wie had jij vroeger een poster boven je bed hangen?
Aaron Carter, Peter Andrew, Five en Hanson hihi te erg he!

Ik vond de vragen heel erg leuk!
Hierbij mijn vragen
1. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
2. Wat is jou favoriete muzieknummer op dit moment?
3. Wat zou jij willen veranderen aan jezelf?
4. Wie was jou vroegere crush?
5. Wat doe je zoal tegenwoordig? werk/school etc.
6. Ben je ooit verliefd geweest?
7. Wat is je favoriete app op je telefoon?
8. Wat wil je nog doen in je leven?
9. Wat is je favoriete kleur?
10. Wat was je favoriete kinder tvprogramma?

Ik geef deze award door aan: Chellesblog, Happynessinthemaking en Mar`s Corner!

3 thoughts on “Liebster Award!

  1. iliveformydreams.com 19 maart 2014 om 19:38 Reply

    Leuke antwoorden!

  2. jackie 19 maart 2014 om 21:49 Reply

    leuke vragen heb je bedacht…
    Enne, ik vind die salaris traditie top !! die moet je er in houden..

  3. stephanievandrunen 19 maart 2014 om 22:27 Reply

    Leuke antwoorden :)! En ik heb ’t diploma voor dierenartsassistente, maar helaas is er weinig werk in te vinden! Dus daarom leer ik nu door op het hbo!

Geef een reactie

