Recept – Banaan/ei pannenkoeken!

DSCN6907

Ik ben dol op pannenkoeken, maar na 2 of 3 grote zit ik al vol en vaak vind ik ze ook erg vet (met het ene beslag iets minder als met het ander) Nu kwam ik in het kookboek van Bodieboost en op internet banaan/ei pannenkoeken tegen! Vandaag vertel ik hoe ik ze heb gemaakt en of het smaakte!

Nou en of het smaakte.. ik vind de smaak wel even wennen maar dit kwam misschien omdat mijn beslagje niet zo heel erg goed gemengd was (er zaten nog wat klontjes in) maar ik vind het zeker voor herhaling vatbaar.

Wat heb je nodig
1 banaan
2 eieren
als toevoeging een snufje kaneel

Prak de banaan en voeg de eieren en eventueel kaneel bij. Uiteraard kun je ook zoetstoffen en honing gebruiken, maar dat heb ik niet gedaan. Je kan zo`n 5 pannenkoekjes hieruit krijgen. Schenk kleine rondjes en bak ze ongeveer 3 minuutjes per kant. Let wel op dat de pannenkoekjes niet droog worden bovenop zoals je gewend bent maar wel zwart aan de andere kant als je ze telang laat liggen haha, draai ze dus voorzichtig om. Serveer ze daarna met eventueel wat fruit ernaast en als je wilt kun je natuurlijk wat suiker/stroop/jam etc toevoegen erop! Eet smakelijk!

DSCN6906

Heb jij deze pannenkoekjes al eens geprobeerd?

getagged:, , ,

3 thoughts on “Recept – Banaan/ei pannenkoeken!

  1. jackiedeklerk 14 maart 2014 om 11:44 Reply

    ik vind dit zo lekker….
    ik weet wat ik straks voor lunch eet…

  2. […] Ik maakte de banaan-ei pannenkoekjes […]

  3. […] Favoriete lunch als ik thuis ben šŸ˜€ Banaan-ei pannekoekjes […]

Geef een reactie

