Happy Challenge – Wees dankbaar!

101cfe89a7365fbfcf7c69c015b40960

Ik loop niet helemaal bij met de happy challenge maar ik ben zeker van plan om de opdrachten te voltooien.
De 7de opdracht gaat over `Wees Dankbaar` Soms leef je je leven, dag na dag en lijkt alles vanzelfsprekend te zijn. Echter is dit natuurlijk niet helemaal waar. Je denkt misschien `o het is normaal dat ik een lekkere lunch heb` maar dit is voor veel gezinnen niet normaal en sommige zijn enorm dankbaar als ze een keer een andere lunch dan normaal hebben.

e3b13af0a118a79e0f937df7d16f43c7

De opdracht is om elke dag een dankbaarheidslijstje te maken waar jij dit dag dankbaar voor bent. Wel moeten er andere dingen dan de vorige keer op je lijstje staan, dus des te meer reden om goed om je heen te kijken! Volgende week zal ik mijn lijstjes met jullie delen! Ik ben gister begonnen dus deze zal ik nu even laten zien,

Dinsdag 11 maart
– Na de mist toch nog lekker zonnetje gehad
– De was helemaal weggewerkt
– Pizza Night
– Lekker tijd genomen om een dvdtje te kijken
– s`avonds lekker met m`n mannetje op de bank gehangen

Waar ben jij op dit moment het meest dankbaar voor?

getagged:

2 thoughts on “Happy Challenge – Wees dankbaar!

  1. Debbie 12 maart 2014 om 18:52 Reply

    Die lijstjes maken is wel heel fijn… heb er van de hele week elke dag 1 geplaatst op me blog.

  2. jackiedeklerk 14 maart 2014 om 11:51 Reply

    He, onder tussen weetje hoe ik over dankbaarheid denk…
    Ik denk echt dat het je kan helpen er elke dag even bij stil te staan

Geef een reactie

