Mijn ultime favorite films!

DSCN5644

Zoals ik al eerder schreef heb ik een lichte verslavingstik voor leuke dvd`s. Maar ondanks dat ik er toch aardig wat heb, heb ik zeker wel een paar ultime favarites! Vandaag laat ik je zien welke dit zijn (met de bijbehorende trailer)

Van 1 tot 9

❤ Save The Last Dance

❤ The Notebook

❤ Dear John

❤ Step Up

❤ Raise Your Voice

❤ The Vow

❤ Safe Haven

❤ The Green Mile

❤ Verliefd op Ibiza

Als ik zin heb in een filmpje en ik ben alleen maar weet eigenlijk niet zo goed in welk soort in zin heb pak ik al snel 1 van deze stapel. Deze vervelen mij nooit 😀

Wat zijn jou ultime favorites?

getagged:, ,

One thought on “Mijn ultime favorite films!

  1. Annemarie 6 maart 2014 om 13:39 Reply

    Hee patricia,

    Wat leuk dat jij je eigen blog hebt.
    Zelf zit ik er ook over na te denken om te bloggen.

    Ik ga je iedergeval volgen! 🙂

    Liefs Annemarie

Geef een reactie

